Moderator: Chantal
Pauline schreef:Prachtig!![]()
hoe heb je die onderrand van de jurk zo mooi genaakt? en heb je voor de bladen een structuurmat gebruikt?
JasmijnLinde schreef:Oh en je vulling klinkt echt te lekker. Ik denk dat ik Linde daar erg blij mee zal maken.
Heb je ergens een recept daarvan?
Tiana's jurk heb ik als uitgangspunt gebruikt.diane76 schreef:Mooi! Ze lijkt op prinses Tiana.
Mooi die blaadjes. Het werkt wel fijn zeker, die wondermould? Is het het aanschaffen waard?
Annemarie schreef:Tiana's jurk heb ik als uitgangspunt gebruikt.diane76 schreef:Mooi! Ze lijkt op prinses Tiana.
Mooi die blaadjes. Het werkt wel fijn zeker, die wondermould? Is het het aanschaffen waard?
Ik vind de wondermold heel handig, maar jij bent zo handig met speciale vormen.
Heb je ze al gepind? Ik ben benieuwd. Ik merk dat ik veel taartspullen niet zo vaak gebruik omdat ik toch elke keer wat anders wil maken.diane76 schreef:Annemarie schreef:Tiana's jurk heb ik als uitgangspunt gebruikt.diane76 schreef:Mooi! Ze lijkt op prinses Tiana.
Ik vind de wondermold heel handig, maar jij bent zo handig met speciale vormen.
Uhm... Valt toch wel mee?
Ik heb laatst sneeuwitje gemaakt en heb daarvoor twee vormen gestapeld. Ze had en ...uhm... 'aardig' achterwerk. Zo'n mould lijkt me wel wat, hoewel ik op pinterest hele leuke alternatieve prinsessentaarten heb gezien.
Tuurlijk, als je maar een foto van het eindresultaat laat zienEs schreef:Maar vind je lijfje wel heel erg mooi. Mag ik die als voorbeeld gebruiken voor de taart van Dyann??
Annemarie schreef:Tuurlijk, als je maar een foto van het eindresultaat laat zienEs schreef:Maar vind je lijfje wel heel erg mooi. Mag ik die als voorbeeld gebruiken voor de taart van Dyann??