Yes, ik ga een workshop doen bij.... Update met foto's
Moderator: Chantal
Yes, ik ga een workshop doen bij.... Update met foto's
Wendy's taarten. Ik ben erg benieuwd. ßenthe krijgt waarschijnlijk geen Dora taart maar een droomkasteel... Volgende week dinsdag al, er was nog een plekje vrij gekomen en gelukkig was het niet te druk op m'n werk om vrij te krijgen. Ik ben happy! en heb er zin in. Zie voor de taart die ik ga maken http://www.4theloveofcake.nl/dws-droomkasteel.html.
Laatst gewijzigd door myrtheD op wo mar 07, 2012 4:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Re: Yes, ik ga een workshop doen bij....
Leuk. Prachtige taart!
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Die is GAAF!
Maar, wat een geld.
Als jij mij na de curus even mailt hoe ik de cake zo mooi in een wolk kan snijen (en vullen?), dan moet iets soortglijks wel lukken.
Maar, wat een geld.
Als jij mij na de curus even mailt hoe ik de cake zo mooi in een wolk kan snijen (en vullen?), dan moet iets soortglijks wel lukken.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Oh, wow, die wil E vi ook wel voor haar 6e verjaardag! Veel plezier!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gaaf hoor, ik zag dat ze plekjes vrij had en wil nog graag een keer een workshop bij haar doen, maar heb net Eline gedaan en Alice in de planning en voor mij is het ver weg. Wie weet volgend jaar.
Veel plezier gewenst en ik ben benieuwd naar het resultaat.
Veel plezier gewenst en ik ben benieuwd naar het resultaat.
Mijn zus heeft ook een keer zo'n vrij plekje bemachtigd. Het was erg leuk geweest. Dus veel plezier!
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Oooohhhh Wendy....dat is bij ons in Boskoop. Ik schrik alleen elke keer nog van de prijzen, dus ben nog nooit geweest.
Gaaf hoor! Zou het ook erg leuk vinden, maar ook veel te duur...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
-
- J&J MAURITIUS
Hoe was het?! Ik ben erg benieuwd!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Wij zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het was en naar foto's van het resultaat??!!!?!!
Sorry meiden, heb het ontzettend druk gehad dus nog geen tijd gehad om te reageren.
Het was ontzettend gezellig. Ik merk wel dat ik tijdens zo'n workshop wat minder perfectionistisch ben dan thuis. Mede omdat er toch een beperkte tijd is om de taart af te maken. De cake die ik gebakken had was helaas niet helemaal gaar, maar dat is een extra reden om hem nu gewoon in de vitrinekast neer te zetten om er nog een paar weken/maanden van te genieten. Verder heb ik toch weer wat nieuwe dingen uitgeprobeerd, verven, van die stokjes gebruiken, snijden van de vorm, crimpers gebruiken en reliëfmatjes gebruiken. Mijn verlanglijstje is weer aardig gevuld en nu komt er bij ons ook de leukste taartenwinkel met een gigantische openingsactie, dus ben bang dat er weer een flinke aanvulling komt op mijn taartspullen.

Het eerste "paardje", lijkt meer op thomas de trein of Iejoor

Het tweede "paardje" lijkt al beter.

Ik moet geloof ik nog wel even nieuwe foto's maken voor m'n eigen archief, want deze zijn een beetje te donker.
Het was ontzettend gezellig. Ik merk wel dat ik tijdens zo'n workshop wat minder perfectionistisch ben dan thuis. Mede omdat er toch een beperkte tijd is om de taart af te maken. De cake die ik gebakken had was helaas niet helemaal gaar, maar dat is een extra reden om hem nu gewoon in de vitrinekast neer te zetten om er nog een paar weken/maanden van te genieten. Verder heb ik toch weer wat nieuwe dingen uitgeprobeerd, verven, van die stokjes gebruiken, snijden van de vorm, crimpers gebruiken en reliëfmatjes gebruiken. Mijn verlanglijstje is weer aardig gevuld en nu komt er bij ons ook de leukste taartenwinkel met een gigantische openingsactie, dus ben bang dat er weer een flinke aanvulling komt op mijn taartspullen.

Het eerste "paardje", lijkt meer op thomas de trein of Iejoor

Het tweede "paardje" lijkt al beter.

Ik moet geloof ik nog wel even nieuwe foto's maken voor m'n eigen archief, want deze zijn een beetje te donker.
Re: Yes, ik ga een workshop doen bij.... Update met foto's
ik vind hem geweldig. hopelijk vraagt er ooit een klein meisje aan mij om ooit eens zo'n gave taart te maken, want bij mijn jongens gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. jammer, het lijkt me zo leuk om zoiets moois te maken. en jij hebt echt iets prachtigs gemaakt. en leuk dat je zoveel nieuwe technieken hebt leren gebruiken.
Prachtig!
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Wauw, echt mooi!!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
- channiemam
- J&J HAWAII
Mooi! Hoe maak je nu die wolk vorm?
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Supergaaf zeg, ben nu wel heel benieuwd naar de rest van je taarten. Parade?
Maar met een grijze toren en rode torentjes wordt het best een jongens taart.Hanne schreef:ik vind hem geweldig. hopelijk vraagt er ooit een klein meisje aan mij om ooit eens zo'n gave taart te maken, want bij mijn jongens gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. jammer, het lijkt me zo leuk om zoiets moois te maken. en jij hebt echt iets prachtigs gemaakt. en leuk dat je zoveel nieuwe technieken hebt leren gebruiken.
Het beste kan je cake gebruiken, veert minder dan biscuit.vervolgens met een mesje stukken eruit snijden, zo rond mogelijk en niet symmetrisch. Een beetje lastig uitleggen.channiemam schreef:Mooi! Hoe maak je nu die wolk vorm?
Wil ze eigenlijk eens op een site zetten, maar ergens ontbreekt me de tijd. Mocht het zover zijn dan zal ik hier zeker een link zetten.Annemarie schreef:Supergaaf zeg, ben nu wel heel benieuwd naar de rest van je taarten. Parade?
En bedankt allemaal voor de complimenten.
Mooi hoor, hoe lang ben je daar nou mee bezig geweest? Die winkel komt in Haven, toch?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Zonder het bakken ruim 6 uur. Inderdaad, volgend weekend gaat ie open. Ik zag dat er op zondag een demo kwam, maar dan vieren wij b haar verjaardag.Gootje schreef:Mooi hoor, hoe lang ben je daar nou mee bezig geweest? Die winkel komt in Haven, toch?
wauw, hij is ontzettend mooi!
Maar dit is dan dus alleen cake en geen vulling? Is dat dan niet heel zwaar?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Je kan hem wel iets vullen, maar niet teveel. Je zal er wat kleinere stukjes van snijden. Ik denk dat als ik hem wel aangesneden had, ik er iets van een toef a la cupcake bij had gedaan.de cake kan je natuurlijk wel een smaakje geven.muppet schreef:wauw, hij is ontzettend mooi!
Met biscuit kan je niet zo mooi vormen maken, omdat het gewicht van de marsepein of fondant de biscuit dan platter (indrukt).
Mooi zeg! Echt een sprookjestaart!
Persoonlijk vind ik een stuk cake ook erg lekker. Als je een bijzondere mix uit de shop neemt hoef te er verder echt niet bij! Ik heb een keer een lieveheersbeestmevouw gemaakt van citroencake, is zeer enthousiast ontvangen!
Persoonlijk vind ik een stuk cake ook erg lekker. Als je een bijzondere mix uit de shop neemt hoef te er verder echt niet bij! Ik heb een keer een lieveheersbeestmevouw gemaakt van citroencake, is zeer enthousiast ontvangen!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009