74
74
Mijn kleine baby, vandaag 4 maandjes oud gaat naar maat 74.. Rompers maat 74-80 zitten nu gewoon goed.
Lieve Mark, iets minder hard groeien mag ook wel hoor, je bent mijn laatste baby, blijf nog even klein! En dat staan op schoot hoeft ook echt nog niet, blijf maar lekker liggend zitten voorlopig anders kan ik niet lekker in je nekje en haartjes snuffelen..
Lieve Mark, iets minder hard groeien mag ook wel hoor, je bent mijn laatste baby, blijf nog even klein! En dat staan op schoot hoeft ook echt nog niet, blijf maar lekker liggend zitten voorlopig anders kan ik niet lekker in je nekje en haartjes snuffelen..
Laatst gewijzigd door Chantal op wo mar 07, 2012 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Re: 74
Oh, ik herken het zó! Ik had ook nooit lang babies. Grote zware kinderen die ook nog snel de wereld wilden verkennen 

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
- mamaSterre&Sep
- J&J TEXEL
S terre haar eerste verjaardagsjurk was maat 74.....
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
Jeetje wat snel zeg. S enn is nu bijna 7,5 maand en zit nu in de overgang naar 74. Rompertjes H e m a 74-80 zijn erg ruim. Maar andere 74 (-80) passen beter. Qua bovenkleding wisselt het een beetje, afhankelijk van het merk. Hij heeft broekjes 68 die tot aan zijn knie komen terwijl andere nu goed zitten. Maar dat is met 74 ook.
Waren jou andere kinderen ook zo groot als baby?
hier zit er wel een flink verschil in hoor. M icah was veel flinker dan S enn nu. Alleen is S enn wel sneller dan M icah in zijn motorieke ontwikkeling.
Waren jou andere kinderen ook zo groot als baby?
hier zit er wel een flink verschil in hoor. M icah was veel flinker dan S enn nu. Alleen is S enn wel sneller dan M icah in zijn motorieke ontwikkeling.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Die kleinste blijft je baby. Ik merkte het toen ik de foto van de taart van Jesse wilde maken.
Ik had er een 1 opgezet ipv een 2
Toch nog maar even veranderd.
Ik had er een 1 opgezet ipv een 2

Toch nog maar even veranderd.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Die van mijn meiden 68. Ben heel benieuwd hoe mijn mannetje het gaat doen, of hij het voorbeeld van zijn zussen volgt.mamaSterre&Sep schreef:S terre haar eerste verjaardagsjurk was maat 74.....
Chantal, hij ís nog klein hoor, maar begrijp je gevoel wel... al kan ik niet relateren aan 'ze groeien al zo hard' ze worden wel heel snel 'groot' al is dat soms vooral in doen en laten.
gewoon ieder moment dat het maar een beetje kan snuffelen en knuffelen, lekker slapend op je borst, op schoot, in z'n bedje, in de draagdoek... Mark blijft áltijd je kleine mannetje hoor!
Doe je nog even een bom foto's

°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
alweer arianne, zoveel foto's maak ik ook weer niet hoor! over een tijdje weer oke? 
ja, hij zal altijd de kleinste blijven, maar ik had ook graag een keer een klein babytje willen hebben, die gewoon netjes de maten opvolgt zoals dat in het maatlabeltje staat (74=6-9 maanden).
en.. ook een stuk handiger met tillen! steeds die ruim 8 kilo naar zolder tillen is goed voor de linker-armspier haha!
ja, de andere kinderen waren ook groot, maar niet zo groot als mark.
chris en femke waren op deze leeftijd 3 cm kleiner en bijna 1,5 kilo lichter.
ik blijf lekker knuffelen en snuffelen hoor, al vind ik het wel erg jammer dat hij niet meer in zijn cosleeper past en dus nu in zijn eigen kamertje in het ledikant ligt. ledikant past niet op onze kamer. gelukkig zijn onze kamers naast elkaar, verbonden door een heeeel dun wandje

ja, hij zal altijd de kleinste blijven, maar ik had ook graag een keer een klein babytje willen hebben, die gewoon netjes de maten opvolgt zoals dat in het maatlabeltje staat (74=6-9 maanden).
en.. ook een stuk handiger met tillen! steeds die ruim 8 kilo naar zolder tillen is goed voor de linker-armspier haha!
ja, de andere kinderen waren ook groot, maar niet zo groot als mark.
chris en femke waren op deze leeftijd 3 cm kleiner en bijna 1,5 kilo lichter.
ik blijf lekker knuffelen en snuffelen hoor, al vind ik het wel erg jammer dat hij niet meer in zijn cosleeper past en dus nu in zijn eigen kamertje in het ledikant ligt. ledikant past niet op onze kamer. gelukkig zijn onze kamers naast elkaar, verbonden door een heeeel dun wandje

hihi, hij vond het heerlijk om te kijken hoe zijn vriendinnetje haar fruithapje kreeg! zat al wel echt mee te smakken! maar dronk daarna lekker melk
(smilie moest van chris)

Formaat zegt ook niet alles hoor, Marrit woog op haar 1e verjaardag 8 kilo, droeg toen pas net mt 74. Maar ze tijgerde al door de kamer voor ze 5 maanden was, en een maand later ging ze staan. In formaat leek ze nog heel klein dus, maar ondanks haar maatje 62 was het echte kleine er toen absoluut wel af. Ze werd ook altijd ouder geschat dan ze was!
Mij lijkt het vooral lichamelijk best zwaar zo'n grote baby, zo'n lichtgewichtje is wel heel handig.
Mij lijkt het vooral lichamelijk best zwaar zo'n grote baby, zo'n lichtgewichtje is wel heel handig.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Dat is het ookHemmie schreef:Mij lijkt het vooral lichamelijk best zwaar zo'n grote baby, zo'n lichtgewichtje is wel heel handig.

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
- channiemam
- J&J HAWAII
Herkenbaar hoor. Vera heeft ook alweer maat 86! Loopt dapper in het rond. Standje hollen is de enige stand. Klimt op banken en stoelen. Praat haar eerste woordjes en wanneer ze het er niet mee eens is kan ze ook schreeuwen en gillen. Het lijkt wel een dreumes?
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
jeetje, die groeide ook echt supersnel dan!!! veel sneller als mark!
maar mark drinkt (gelukkig!) niet de hele dag. hij wil/krijgt 5 flessen van 180 ml mamamelk en 1 (soms 2) nachtvoedingen wel live bij mij.
maar mark drinkt (gelukkig!) niet de hele dag. hij wil/krijgt 5 flessen van 180 ml mamamelk en 1 (soms 2) nachtvoedingen wel live bij mij.
nou, het klopt wel weer hoor.
vanochtend bij het cb geweest, en hij is 71 cm en 8450 gram.
logisch dus dat hij nu maat 74 heeft.. al zijn de broekjes nog wat te lang hoor! lang lijf met korte beentjes
net als de andere kinderen de eerste 5 jaar ongeveer!
vanochtend bij het cb geweest, en hij is 71 cm en 8450 gram.
logisch dus dat hij nu maat 74 heeft.. al zijn de broekjes nog wat te lang hoor! lang lijf met korte beentjes

net als de andere kinderen de eerste 5 jaar ongeveer!