pfff hoop dat de ziekenboeg snel over is...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mama van b en c

pfff hoop dat de ziekenboeg snel over is...

Bericht door mama van b en c »

vorige week zaterdag begon b. 40.2 koort en spugen. hij is tot donderdag ziek geweest met koorts en hangerig. en donderdag begon c. natuurlijk. 39.5 koorts en helemaal vol met snot. gisteren leek het wel te gaan maar vanmiddag heeft hij flink gespuugd en nu ligt hij weer met koorts op bed.

maar ... ze slapen nu weer zo slecht. elk uur is er wel 1 wakker. b. nu meestal 1 keer in de nacht, het is vooral c. en g. heeft natuurlijk nog een vvoeding.... pfff ik ben zo moe.

sorry dat ik zonder hoofdletters en leestekens schrijf, maar jip tegenwoordig tijdens het voeden...
m-v-Lara/Ilse
J&J SANTORINI

Re: pfff hoop dat de ziekenboeg snel over is...

Bericht door m-v-Lara/Ilse »

Oef meid, dat klinkt echt heel zwaar. Sterkte!
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
juudje
J&J SANTORINI

Bericht door juudje »

Nou dat klinkt inderdaad heel zwaar, hopelijk knappen ze snel goed op en gaat het slapen ook snel beter. Dit zijn van die zware momenten waarvan je hoopt dat ze snel voorbij zijn en je weer wat beter kan slapen en je, je weer wat beter voelt.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

dit is idd heel zwaar!!!
Ik kan me je jubel bericht nog goed voor me halen hoe je zo genoot van alles! Hoe beroerd het nu ook is en hoe weinig je er ook aan hebt... soms scheelt het als je bedenkt dat het volgende week waarschijnlijk weer is zoals het was en dat je dan weer aan je rust toekomt.

tjonge, dit is niet l*llig bedoeld hoor... maar echt even als opsteker, maar ik ben soms niet zo goed in dingen verwoorden.

Beterschap voor je kleintjes!!! Hopelijk ontspring jij deze ziekendans!
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Bah, ik hoop ook voor je dat het snel over is.
Wij hebben het hier afgelopen week gehad, beide jongens hoge koorts en 1-2 dagen overgeven. En als ik ergens wel een hekel aan heb, dan is dat aan :-&
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

ow heleen ik vat het echt niet l*llig op hoor! het is gewoon zo. vannacht weer ellende. toen ze ziek waren hebben ze natuurlijk wat extra aandacht gekregen en dat moet nu weer afgebouwd worden en dat gaat hier gepaard met gillen, krijsen en dwingen. pfff. en als ze dat nou samen deden? nee hoor als de c. om 2.30 eindelijk in slaap valt begint b. een uur laten.

na de ochtendvoeding ben ik in c. zijn bed gaan liggen en werd pas rond 9 uur wakker, iedereen trouwens :roll: en ml helpt ook al niet zo, we krijgen alleen maar ruzie als ik hem er een keer uitstuur :(
Hanne

Bericht door Hanne »

jeetje wat een ziekenmarathon. ik hoop dat ze allemaal snel opknappen en jij weer een beetje bij kan tanken.
Plaats reactie