Arme kleine Espen weer ziek SPOEDVRAAG

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hanne

Arme kleine Espen weer ziek SPOEDVRAAG

Bericht door Hanne »

Ik snap niet wat hij telkens heeft. Steeds krijgt hij hoge koorts zonder dat er verder wat aan de hand is. Nu heeft hij sinds gisteravond ook weer koorts, nu is het 39.4. Vaak zakt het dan na 2 dagen en is hij weer de oude.
Zijn er hier meer kindjes die dit vaak hebben? En weet iemand wat de oorzaak is?
Laatst gewijzigd door Hanne op wo mar 21, 2012 11:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mare
J&J HAWAII

Re: Arme kleine Espen weer ziek

Bericht door Mare »

Is hij een keer goed doorgecheckt? Koorts is toch echt een teken dat er iets in zijn lijf speelt, gebeurt dus niet zomaar. Sneu iig, kost elke keer weer energie. Beterschap!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Wat raar. Lotte had het laatst, maar dat was eenmalig.

Beterschap voor 'm!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
annelinda

Bericht door annelinda »

Wat vervelend voor hem. Wat zegt de ha ervan.
Ik hoop dat hij snel weer de oude is.
Hanne

Bericht door Hanne »

ik denk dat het deze maal toch griep is. hij heeft gisteren tot twee keer toe ons hele bed onder gespuugd en mij ook en passant. het was een vreselijke nacht. vanochtend huilde hij alleen maar en wilde door niemand aangeraakt worden. nu gaat het wel weer na een zetpilletje. hopelijk is hij morgen opgeknapt, want ik weet echt niet hoe het anders moet met de operatie en oppas etc.
Hanne

Re: Arme kleine Espen weer ziek SPOEDVRAAG

Bericht door Hanne »

Hij rolt al een uur krijsend over de grond: nee nee nee roepend. ik mag niet bij hem en ik mag niet weg. ik ben wanhopig.
Nicole
J&J SANTORINI

Bericht door Nicole »

Hanne schreef:Hij rolt al een uur krijsend over de grond: nee nee nee roepend. ik mag niet bij hem en ik mag niet weg. ik ben wanhopig.
oppakken en naar ha?
Mss heeft hij een oorontsteking of zo?
Sterkte meis!
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Hanne schreef:Hij rolt al een uur krijsend over de grond: nee nee nee roepend. ik mag niet bij hem en ik mag niet weg. ik ben wanhopig.
Zo'n spoedvraag stel je aan je huisarts. Hup Hanne, bellen met die hap (ohnee met je huisarts :wink: ) beterschap voor je ventje. Hier was het vaak een oorontsteking.
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

idd bellen! wij zijn geen artsen! hij heeft ergens pijn.. huppa, bellen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ilja
J&J TEXEL

Bericht door Ilja »

Idd niet hier stellen maar bij een arts die vraag, hup hup.
Ook in je eigen belang met het oog op morgen.
Mama van Soufian (17-11-2005) en Yasmine (17-04-2009)

Everything is going to be ok in the end, if it's not ok, it's not the end........
Hanne

Bericht door Hanne »

Tijdens het huilen heb ik eens goed in zijn mondje kunnen kijken. Twee kiezen die aan het doorkomen zijn. Hij huilt ook elke keer met eten. Dus ik denk dat dat het wel is. Maar weer eens aantippen met dat spul (ik weet ff niet meer hoe het heet). Sorry ik ben ook een beetje raar van de kalmerende middelen ivm de operatie morgen.
Hij slaapt nu. Hopelijk een paar uur. Hij voelt niet meer zo heet aan. Maar dat kan ook door de paracetemol komen natuurlijk. Ik vind het zo zielig om hem morgen ziek achter te laten als ik naar het ziekenhuis moet. dat breekt echt mijn hart om dat betraande koppie te moeten zien als ik wegga. laat hem aub morgen opgeknapt zijn. in de eerste plaats voor hem zelf zodat hij zich beter voelt en ook voor mijn zielenrust.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Ach Hanna toch, wat maak jij toch een zorgen. Ik heb met je te doen.
Ik moest echt even slikken bij het stukje dat je hart breekt als je morgen naar het ziekenhuis gaat. Knuffel!

Hier is ook iedereen ziek, inclusief ikzelf en wij hebben allemaal heel erg last van flinke hoofdpijn. Jasmijn heeft er ook flink om gehuild en gejammerd. Misschien heeft hij daar ook last van?

Zorg jij ook goed voor jezelf?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Die koorts hoef je je denk ik niet zo'n zorgen om te maken. Koorts op zich is géén ziekte he!

Anna heeft dat ook een hele periode gehad en het was echt gewoon niets meer en niets minder dan weerstand opbouwen.
We waren er ook flink onzeker over, zeker in combinatie met nog een aantal andere verschijnselen. Er is toen bloed geprikt om dingen uit te sluiten en alles was prima.
Nu heeft ze het ook niet meer.
Maar het is iets wat wel degelijk vaker voorkomt, mocht dat een troost voor je zijn ;-)

Groet, en iig wel succes ermee.

Joke
Plaats reactie