Nou meiden daar ben ik dan....de laatste feestganger is net de deur uit.
Ik kan jullie vertellen dat de OOOOO's en AAAAAAAAAH's en WOOOOOWs niet te tellen waren. De buurman die was met stomheid geslagen. Hij riep zijn vrouw van joh kom eens kijken, maar die had niet zo een zin om op te staan. Hij vond toch echt dat ze moest komen kijken want dit was ZO mooi
Toen de taart op tafel stond vormde zich een al gauw een groep bewonderaars rondom de taart. Velen zagen dat de taart door dezelfde bakster was gemaakt als de taart van vorig jaar (de boerderij taart)
Iedereen was echt overdondert en dan heb ik het alleen nog over het uiterlijk. Toen ze mochten proeven werd er helemaal nergens anders meer over gesproken

Mensen namen al kletsend (over koetjes en kalfjes) een hap en dan viel het echt even stil. Werd goed naar de taart gekeken. Zo van wat zit daar nou in. Voor ze gingen eten klaagden ze allemaal over de grootte van het stuk taart dat ik afsneed, maar het ging allemaal schoon op

. Gelukkig nog een paar stukjes over

(ai ai ai niet goed voor de lijn)
Ik persoonlijk vond de taart met karamel ietsie pietsie lekkerder maar ja ik ben dan ook een karamel fan. (hihi ja ik heb van allebei een stukje gegeten)
A rianne echt super bedankt. Je hebt er weer zo een geweldige taart van gemaakt. Tot in de kleinste details (zoals de X voorop mcqueen) Hou je vlak voor 21 augustus 2011 weer een gaatje vrij in je agenda