Als dat maar goed gaat
Moderator: Chantal
Als dat maar goed gaat
Ben bezig met een taart, er zit al zo veel werk in, maar ben bang dat de decoratie gaat instorten
.

-
- J&J MAURITIUS
Re: Als dat maar goed gaat
oooh, dat is echt niet leuk! Wat ben je aan het maken dan? Wanneer moet de taart af zijn?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
- channiemam
- J&J HAWAII
Oh nee! Dat is balen! Hoop dat je het nog redden kan.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
't Is een regenboog met Woezel en Pip. Net stond hij even los en is door de midden gebroken. Ik ga maar weer aan het repareren
.

oh zonde zeg.. anders misschien de regenboog niet eetbaar maken, maar er ijzerdraad of zo doorheen doen?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- channiemam
- J&J HAWAII
Ik had in het marsepein kleine cocktail prikkers gedaan zodat het makkelijk staan bleef. Aan de uiteinden om in de taart te steken voor meer zekerheid.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
Ik duim voor je, spannend project zo. Vond de tip qua ijzerdraad wel een om te onthouden trouwens, maar vraag me dan wel af hoe je dat er goed doorheen krijgt en gebogen zonder de fondant/marsepein te beschadigen.
Succes!
Succes!
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Inmiddels staat het al een hele tijd. Was een beetje overmoedig geworden en dacht het wel te kunnen zonder how to en tylose. Nu duimen dat het zondag nog staat.
je kunt een plakje marsepein neerleggen, daar het ijzerdraadje opleggen en weer dichtrollen. en dan wel gelijk buigen voordat de marsepein harder wordt.Mara schreef:Ik duim voor je, spannend project zo. Vond de tip qua ijzerdraad wel een om te onthouden trouwens, maar vraag me dan wel af hoe je dat er goed doorheen krijgt en gebogen zonder de fondant/marsepein te beschadigen.
Succes!
annemarie, ik hoop het ook voor je!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
maar waarom laat je hem niet liggend drogen ? heb ik wel gedaan met die K3 taart toen dat ging prima vlak voor het wegbrengen op de taart gezet en de volgende dag geeft de jonge dame waar hij voor was hem helemaal opgegeten 

bianca schreef:maar waarom laat je hem niet liggend drogen ? heb ik wel gedaan met die K3 taart toen dat ging prima vlak voor het wegbrengen op de taart gezet en de volgende dag geeft de jonge dame waar hij voor was hem helemaal opgegeten
Dat had ik wel gedaan hoor, mijn regenboog is denk wat hoger. En dat opeten van de decoratie daar zijn mijn kinderen ook gek op!