Teva's, vielen die nou zo groot?
Teva's, vielen die nou zo groot?
Ik wil voor Robin online een paar Teva's kopen. Nou geloof ik dat ik me van vorig jaar herinner dat hier gezegd werd dat die sandaaltjes zo groot vallen. Klopt dit?
Ik zie nu ook dat maat 24 niet bestaat! Robin zit net aan maat 25. Moet ik dan toch nog 23,5 hebben? Zoiets herinner ik me dus..
Ik zie nu ook dat maat 24 niet bestaat! Robin zit net aan maat 25. Moet ik dan toch nog 23,5 hebben? Zoiets herinner ik me dus..
Laatst gewijzigd door SuzanneV op ma mar 26, 2012 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Re: Teva's, vielen die nou zo groot?
Ja, vorig jaar had R uben normale maat 25 en teva's maat 23,5SuzanneV schreef:Ik wil voor Robin online een paar Teva's kopen. Nou geloof ik dat ik me van vorig jaar herinner dat hier gezegd werd dat die sandaaltjes zo groot vallen. Klopt dit?
Ik heb ze trouwens nog te koop mocht je tweedehands willen?
pb me dan maar even
Op de doos die ik hier heb staan van een maat 30 staat "valt 4 mm groter". Ik weet alleen niet hoeveel 4 mm is in schoenmaten.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Ja, veel groter. Sophie had ze ook, weet alleen niet welke maat.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Mijn ervaring is ook dat ze groot vallen, en ik vond het verschil tussen 23,5 en 25 altijd erg groot. Maar staat er op de Teva website niet een lengte van de sandaal bij? Dan zou je dat even kunnen bekijken.
Edit: volgens de Teva site is maat 23,5 15cm lang en mt 25 15,5 cm.
Edit: volgens de Teva site is maat 23,5 15cm lang en mt 25 15,5 cm.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Zie ook het draadje van Annemarie... http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... 14&t=26067
Ik vond het uiteindelijk wel meevallen.
Ik vond het uiteindelijk wel meevallen.
Zeker geen 2 maten, hoogstens 1. Maar ik vind het eigenlijk ook elke keer weer anders, bij sommige maten valt het mee, bij sommige is het verschil veel groter. Ook heb ik het idee dat het verschil het grootst is in de kleine maatjes. Ik heb hier overigens niet het probleem, de kinderen hebben altijd een passend paar, dus ik bestel gewoon steeds de volgende maat. Maar anders zou ik denk ik echt kijken naar de zoollengte zoals die op de teva website staat. Of toch een winkel zoeken die ze heeft en gewoon passen.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)