zooo ongezellig
zooo ongezellig
9 weken is G. vandaag. en voor het eerst slaapt hij 's avonds boven in zijn bed. En ik vind het zooo ongezellig!
Vertel eens wanneer jullie kinderen de avonden gingen slapen en je weer eens een "avond" had
Vertel eens wanneer jullie kinderen de avonden gingen slapen en je weer eens een "avond" had
Re: zooo ongezellig
Dat heeft bij ons echt een hele poos geduurd. Wij hadden Ilias alle avonden in een draagdoek en als wij naar bed gingen, ging hij mee. Ik denk dat hij met 5/6 maanden wat eerder naar bed ging.
Ik kan me voorstellen dat je iets mist nu, hoor!
Ik kan me voorstellen dat je iets mist nu, hoor!
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Volgens mij was het bij ons ook met een maand of 5? Ik weet het niet meer zo goed, maar ze was al wel iets groter. Maar Tomás gaat nu ook vaak pas laat naar bed, dus een avond hebben we nog steeds vaak niet 

eeeh...een maand of 10?
En ik vind dat niet ongezellig, ik vond het juist ongezellig om steeds die avonden voor onszelf te moeten missen.
Maar ja, da`s ook wel wat anders dan 9 weken hè.
En ik vind dat niet ongezellig, ik vond het juist ongezellig om steeds die avonden voor onszelf te moeten missen.
Maar ja, da`s ook wel wat anders dan 9 weken hè.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Euhm.... 6 dagen?
Nadí wilde gewoon niet bij ons op de kamer!

Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Tegen dat Vincent 3 was. Tussendoor ook wel kleine periodes maar vanaf toen ging hij om 8 uur naar zijn eigen bed en ook nog op zijn eigen verzoek 

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
per kind hier verschillend, de oudste tot 3 maanden. Levi tot ongeveer 8 weken en Daan slaapt vanaf 2,5 oud elke avond en nacht en lag dus vanaf die tijd ook boven in'n bedje. Ik vond het aan de ene kant lekker dat ik de avonden voor mezelf had, maar ik heb de eerste 2,5 week ook best genoten van zo'n klein mensje waar je al je aandacht ongestoord aan kon geven 's avonds.
Zal ik dan maar niet vertellen dat beide meiden met een week of 8 sliepen van 19.00 tot 07.00 ??
Gek is dat he??? heb je ineens 's avonds niets meer te doen. (nou ja, dat klinkt wel heel erg, maar 't voelde wel kaal, hoe kort die periode ook was)

Gek is dat he??? heb je ineens 's avonds niets meer te doen. (nou ja, dat klinkt wel heel erg, maar 't voelde wel kaal, hoe kort die periode ook was)
zoals Heleen zegt inderdaad en kaal ja, zo voelt het. Weten jullie trouwens hoe het verder ging? Om 23.00 uur heb ik hem wakker gemaakt voor een voeding en vervolgens werd hij pas om 7.45 wakker
Prima dat hij die avonden boven doorbrengt maar die nachtvoeding die wil ik nog echt niet missen! Had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar dat vind ik nou zo'n geniet moment!

Leander heeft nooit bij ons op de kamer geslapen. Hij maakte zoals veel vroeggeborenen heel veel afschuwelijke geluiden constant de hele nacht. Als je hem 's avonds in bed legde sliep hij tot de ochtend door. Pas later kwamen de slaapproblemen.
Espen is nu twee geweest en slaapt nog steeds bij ons op de kamer, omdat hij miljard keer per nacht wakker wordt.
Espen is nu twee geweest en slaapt nog steeds bij ons op de kamer, omdat hij miljard keer per nacht wakker wordt.
Ik ben zeker gek, bij Thijs kon ik nog wel genieten van de avonden samen, hij clusterde al dommelend, maar die avonden met een huilende Linde kon ik missen als kiespijn en ook 's nachts heb ik het liefst niets.mama van b en c schreef:zoals Heleen zegt inderdaad en kaal ja, zo voelt het. Weten jullie trouwens hoe het verder ging? Om 23.00 uur heb ik hem wakker gemaakt voor een voeding en vervolgens werd hij pas om 7.45 wakkerPrima dat hij die avonden boven doorbrengt maar die nachtvoeding die wil ik nog echt niet missen! Had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar dat vind ik nou zo'n geniet moment!
Hier waren ze alledrie 3 maanden oud toen ze ophielden met clusteren. Nachtvoedingen zijn helaas nog niet klaar, je mag wel ruilen 

Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Nooit echt gehad. Nerio slaapt sinds hij twee is ongeveer de nachten door denk ik, dus sindsdien wat meer rust 's avonds. Toen ze klein waren sliepen ze altijd op de bank tot ik zelf ging slapen.