Prietje Nerio (er is geen prietjes draadje meer?)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Wanda

Prietje Nerio (er is geen prietjes draadje meer?)

Bericht door Wanda »

Ik lig nog naast de jongens als we gaan slapen en Nerio wil nog altijd even mijn borsten aaien voor hij gaat slapen. Vanavond verteld hij mij: "mam, jouw borst is zo'n vorm. Niet rond als een appel maar zo'n vorm" onderwijl gebaard hij druk met z'n handen in het donker. Dus ik gok er maar op dat hij een peer uitbeeld.. :lol: :lol: :lol:
Ves

Re: Prietje Nerio (er is geen prietjes draadje meer?)

Bericht door Ves »

Grappig :lol: ! Ik moet ook altijd lachen als V bloedserieus iets over mijn borsten gaat vertellen. Bijvoorbeeld over de gote tata en de kleine tata (tata = borst 8) ). Of als hij ze een kusje wil geven... dat wordt nog wat later :wink: .
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

haha schattig!
ach ja.. die borsten-prietjes..
chris is al 6 en vroeg laatst aan mij waarom ik geen gewone borsten had. nou, daar wordt je ook niet blij van hoor, die vraag!
kan dr ook niks aan doen dat ze er niet zo uit zien als die van een barbie of zo. geen idee wat nou normale borsten zijn :) tja, ze hadden een stukje gelift moeten zijn :lol:
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Wanda

Bericht door Wanda »

Tja, en dat terwijl dit arme kind maar jaar de borst heeft gehad. Alhoewel ik vermoed dat hij er daarom altijd zo graag aan wil komen..en inderdaad, dat wordt wat later.
Wanda

Bericht door Wanda »

Chantal schreef:haha schattig!
ach ja.. die borsten-prietjes..
chris is al 6 en vroeg laatst aan mij waarom ik geen gewone borsten had. nou, daar wordt je ook niet blij van hoor, die vraag!
kan dr ook niks aan doen dat ze er niet zo uit zien als die van een barbie of zo. geen idee wat nou normale borsten zijn :) tja, ze hadden een stukje gelift moeten zijn :lol:

HAHAHAHAHA...sorry, maar kom niet meer bij!
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Haha, geweldig dat hij het er dan zo over kan hebben :)
David trok laatst mijn shirtje open: even borstje kijken! Mooi! -.-
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

:lol:

Leuk hoor, bij mij willen ze altijd kijken welke het grootst is want die is aan de beurt om te beginnen met voeden!
Plaats reactie