C hiara wordt twee keer per week opgehaald van school door de moeder van een vriendinnetje van S erena (snappen jullie het nog?

) Uiteraard ben ik daar heel blij mee en wil ik er iets tegen over zetten (soort reciprociteit, dan heb ik geen 'schuld') Nu was de andere dochter jarig en wat kan ik beter doen dan een taart maken?! Dus een taart als tegenprestatie is het geworden. De jongedame had al eens laten vallen weg te zijn van giraffes en niet van marsepein te houden. Een taart met fondant en een giraffe is het dus geworden! De moeder was iig erg enthousiast,hopelijk de jarige Jet ook. Kwetsbaar puntje: het hoofd van de giraffe is vrij zwaar, hij zakte al wat scheef... Er uit gehaald in overleg, ze zet 'm op locatie weer erin. Het was een haastklusje. De datum wanneer de taart klaar moest zijn wist ik pas maandag. Dinsdagavond gebakken en de onderste bekleedt, ook de basis van de giraffe gemaakt. Tussen door nog naar school voor 2 10-minutengesprekken (die juist dan natuurlijk uitlopen

) Vanmorgen met alle kinderen naar de tandarts, daarna snel alle blaadjes gemaakt, de giraffe afgemaakt en gestapeld. Ondanks de haast, ben ik wel tevreden over het resultaat!
Oja, speciaal voor Annemarie, de maten van de taarten zijn 15 cm en 10 cm.