Ik ging net even naar sjoerd zijn korte broeken kijken. Charlotte had aangegeven dat ze nog op zoek was naar korte broeken. Dus ik dacht er een paar door te schuiven. Nou helaas voor jochem, ze passen allemaal. Sjoerd heeft echt waar, 16 korte broeken
Natuurlijk zou ik er wel een paar kunnen doorschuiven, maar die zouden jochem nou nog echt te groot zijn.
Nou moet ik zeggen dat hij ook zo enorm veel shirts heeft. Lange broeken wat minder maar dat heb ik weer een beetje aangevuld. Ik denk dat hij iets van 7 lange broeken heeft. Maarten heeft veel minder kleding. Eigenlijk te weinig. Ik ga binnenkort dus maar even shoppen met maarten.
Hahaha, zoveel hebben de kinderen hier er niet eens. En die lopen nu al een paar weken in de korte broek, en hebben waarschijnlijk tot eind oktober geen lange broek nodig. Ik hoop maar dat jullie een mooie zomer krijgen
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
S ep heeft 4 kleine neefjes waar alle kleding naartoe gaat, maar korte broeken gaan gewoon erg lang mee.
3/4 broeken kunnen een jaar later nog prima door als korte broek.
Maar ik koop dan wel weer bij omdat ik het leuk vind.
Maar laatst schreef je toch dag je jongens weinig schelen qua maat, kan M aarten niet wat broeken aan?
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
16 ga ik er niet halen voor M icah denk ik. Maar we komen een heel eind in de buurt volgens mij. Veel gekregen van een vriendin. Maar ik moet ze nog even uitzoeken want dat zijn veel maten door elkaar.
Denk dat Jasper ook wel aan zoveel broeken komt, heb nu een selectie gemaakt en een deel klaar liggen om weg te doen, hij heeft nu als het mooi weer is soms nog broekjes maat 86 aan, zijn dan gewoon leuke 3kwart broeken hihi, hij past qua broeken alles nog van vorig jaar, dus scheelt weer shoppen ....
Charlotte, ik heb nog niet echt goed naar de korte broeken van Jesse gekeken. Maar als je wilt kan ik nog wel even kijken. Van mijn zusje kreeg ik ook weer wat doorgeschoven. Dus hier ligt wel wat in de kast....