nov 2011 kindjes

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
maartje12
J&J SANTORINI

Re: nov 2011 kindjes

Bericht door maartje12 »

Goed zeg, Heleen! Weer een stapje vooruit!
Wat heerlijk dat hij het zo goed gedaan heeft bij de gastouder en wat heerlijk dat jij zo'n fijne middag hebt gehad. Heb je nog iets leuks gekocht?
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

By the way,

We zitten inmiddels op pagina 10! Zoveel hebben we al volgeschreven met z'n allen :shock: :D !
HeleenW

Bericht door HeleenW »

maartje12 schreef:By the way,

We zitten inmiddels op pagina 10! Zoveel hebben we al volgeschreven met z'n allen :shock: :D !
ik schrijf bijna nooit wat :oops:

Ik heb voor Joas 3 halen 2 betalen broeken gekocht bij Duthler. Joas is lang en smal en name it broeken vallen heel smal. En ze kosten ook gewoon niet veel. 3 broeken voor 33 euro! Misschien dat ik morgen nog 3 broeken ga halen, vast op de groei!
En verder nog een zomerjas voor joas gekeken die ik morgen samen met hem ga kopen. Hij krijgt veel van zijn neefje maar ik merk dat hij dat niet altijd even leuk vind. Dus nu mag hij voor netjes/zondag een nieuwe jas. Die kan dan nog doorgeschoven worden naar nog eens 2 boys :)

Met m'n moeder gezellig gegeten bij de V7&D waar we toevallig nog een zus van mijn moeder en haar dochter (naamgenootje van mij) tegenkwamen. Dus dat was gezellig!

Maar vooral die voeding net was zooooo fijn! Net alsof hij me gemist heeft!

Nog zoiets leuks, misschien doen jullie kleintjes dat ook wel:
praten als ze drinken of blazen met tepel in de mond. haha, soms lig ik helemaal dubbel!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wat goed dat het zo lekker ging met daan bij de gastouder! dan weet je gewoon dat je hem daar met een gerust hart achter kunt laten.
ja gezellig hè, dat kletsen in de box vind ik ook zo gezellig. heb ik hem met zijn hoofd links gelegd, ligt hij een kwartiertje later rechts met zijn benen tussen de spijlen :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Jaaaa!
Leonore is zojuist zelf van rug naar buik gedraaid. Dit keer kreeg ze haar arm er wel onderuit. Ons poppetje is een stoere meid aan het worden!

=D>
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

Niet zoveel gewicht hè, wat ze moet draaien 8) :lol:
Knappe meid hoor! En nu weer terug, das meestal lastiger :)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

maartje12 schreef:Jaaaa!
Leonore is zojuist zelf van rug naar buik gedraaid. Dit keer kreeg ze haar arm er wel onderuit. Ons poppetje is een stoere meid aan het worden!

=D>
:stampen:

Goedzo Leonore! Ga zo door!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

zo die gaat lekker!!! En dat nog voor dat ze 5 maanden oud is! Knap hoor!!!
Wat lijkt me dat geweldig stoer!!

wij gaan morgen fruit eten.. jij ook al wat gegeven chantal?
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ik heb 2 keer banaan gegeven vorige week, maar dat was net voordat hij ziek werd. toen ook 2,5 flesje kv gehad.
maar toen werd ie ziek en dronk hij veel minder en had ik opeens weer genoeg bv haha!
maar voor de rest heb ik alles even laten staan en alleen bv gegeven. net gelukkig weer een fles van 170 bijna in 1 x leeg.
beter als die flesjes van 140 of zo waar ie 3 x over deed onder dwang :?

maar hij heeft echt alleen wat banaan geproefd hoor, denk niet dat er meer in is gegaan als een doperwtje. vind rapley leuk, heb ik bij de andere kinderen ook gedaan, maar daar wacht ik wel een maandje mee.
en ik denk toch dat ik de wagen binnen een week ga ombouwen ;)
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Heleen, hoe gaat het nu met je? Ben je alweer bij de huisarts geweest?
En nog iets heel anders, heeft het fruit gesmaakt?

Ik ben dinsdag weer naar de bedrijfsarts geweest. Heb hem uitgelegd dat ik inmiddels weet dat het mijn schildklier weer is en eigenlijk stond ik zo weer buiten. 15 mei de volgende afspraak.

Gisteren voor het eerst sinds 3 weken weer naar zwemles met het hele stel (het mocht even niet vanwege de operatie aan de ogen van F). Dan merk ik weer dat het nog helemaal niet gaat. Ik word er zo moe van, voel me 'savonds net een zombie. En als V niet luistert kan ik daar totaal niet mee omgaan :(
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Justine, wat lijkt dit me ontzettend zwaar. Je wil veel, beter gezegd, je wil weer het normale doen, maar je lichaam geeft zo aan dat het niet kan.

Kan je hulptroepen inschakelen zoals bijvoorbeeld dat zwemles? Dat je iemand vraagt om je kinderen mee te nemen?

Wel fijn dat de arbo niet moeilijk deed, maar het lijkt me ook logisch natuurlijk!

Ik ben gister om 16u bij de huisarts geweest. We hebben alles doorgesproken, nogmaals en Walter was dit keer mee.
Walter en ik vinden het naar verhouding nog altijd echt wel veel beter gaan, maar de huisarts staat daar toch anders in. Zij zegt: je doet het goed, maar je zorgt niet goed voor jezelf. Ze begrijpt dat ik medicatie liever niet wil omdat ik bang ben dat het op alle gebieden me weer afvlakt. Daarom ga ik nu eerst naar een psycholoog en middels waarschijnlijk cognitieve gedragstherapie wil ik dan het een en ander onder controle krijgen. Mocht de psycholoog zeggen dat medicatie toch gewenst is dan verzet ik me er niet langer tegen.

Als het aan de huisarts zou liggen zou ik wel AD slikken maar ze zei echt dat ze een sterk/krachtig stel tegen over zich zag zitten (en dat deed me erg goed!) die wil vechten en moeilijke dingen niet uit de weg wil gaan. Dus dat ze het wel eerst zo wil aanzien. Ik moet over 2 weken weer bij haar terugkomen, ze wil echt de vinger aan de pols houden! En daar ben ik ook echt heel blij mee.

Het fruit nog niet gegeven, Daan is bij de gastouder! Dus of vanmiddag nog proberen of morgen.
En ik hoop daar natuurlijk beeldmateriaal van te geven :)
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Heb je vorige keer negatieve ervaringen gehad met de AD, Heleen, dat je die niet wilt slikken?
Gelukkig houdt ze je goed in de gaten, want soms zie je het zelf allemaal niet zo helder meer hè. Natuurlijk gaat het beter dan de vorige keer, maar beter hoeft nog niet goed te zijn.
Wanneer kun je terecht bij de psycholoog, een beetje op korte termijn?

En ik ben erg benieuwd naar dat beeldmateriaal :wink: .

En inderdaad, ik zou zo graag weer normaal willen zijn.........
En o ja, hulptroepen heb ik niet. Daarom moet ik V en L ook meenemen. Iedereen om mij heen heeft op woensdag van alles te doen, clubjes etc. Binnenkort gaat het zwembad een maand dicht, dan moet hij naar een ander zwembad van 17.00 uur tot 18.30 uur. Dat gaat niet met alle kinderen (onmogelijke tijd) dus dan moet ml maar op tijd uit zijn werk komen (en dat is erg moeilijk voor hem :( ).
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wat lastig allemaal justine.. en wat een tijd om te zwemmen zeg!
is er helemaal geen vriendje of zo waar de anderen (of in ieder geval 1) terecht kunnen?
ik hoop echt voor je dat je je snel beter gaat voelen.
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Ik mis de oxytocine!!!
Tot een paar dagen geleden gaf ik Roos nog een laatste voeding voordat ik zelf ging slapen, en dan vielen we vaak samen in slaap op het grote bed (Wilbert legde haar dan over). Maar nu gaat ze ergens rond 20.30 de nacht in, en ga ik rond 22 uur naar bed. Maar ik kan gewoon niet in slaap komen :? Zou het kunnen komen doordat ik normaal die oxytocine heb als hulpje om in slaap te komen?

Verder gaat het super hoor :mrgreen:
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

lekker hoor dat het zo goed gaat!
en dat zou natuurlijk best kunnen. er zijn natuurlijk andere manieren om dat op te wekken... ;)
(bij sex komt het toch ook vrij? of is dit weer een ander stofje? :oops: )
maar goed, om nou iedere avond.. neuh.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Esther, ging je het gewoon een keer proberen haar te laten slapen?

Ik vind het nog zo lekker zo'n lief warm hoopje mens 's avonds te voeden. Hij drinkt dan ook altijd zo lekker! Ik maak hem wel wakker, dus geen idee wat hij zou doen als ik hem zou laten liggen.
ALs ik rond 22 voed slaapt hij meestal tot 7:30u of soms nog wel later. En word ook niet heel hongerig wakker.

Ik had nog helemaal niet gereageerd op de vraag over de anti depressiva. Ik heb de vorige keer een goede tijd gehad met het slikken ervan. Ik was toen ook echt weer depressief aan het worden. Maar al je gevoel vlakt af. Ik kon niet meer boos zijn, niet meer verdriet en ook niet meer echt heel blij. En nu voel ik al die gevoelens wel. Ik ben niet depressief, wel eens down, maar ik ben ook vrolijk, boos blij enz. Dus eigenlijk wil ik helemaal niet afgevlakt worden. En daarbij ik vecht al 5 maanden!!! En dat gevecht ga ik winnen! Ik voel het!!

Ik ga donderdag voor het eerst weer echt werken! Gaaf he! Ik ga het DOEN! haha... ben lekker bezig :)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

HeleenW schreef:Esther, ging je het gewoon een keer proberen haar te laten slapen?
Eerder sliep ze rond 19 uur voor een paar uur, dan maakte ik haar wakker voor de laatste voeding. Maar de laatste dagen viel ze om 19 uur niet in slaap, maar pas om 21 uur. Dus toen heb ik haar om 23 uur niet meer wakker gemaakt voor een voeding en dat ging goed. Ze ligt nog wel naast me in de co-sleeper zodat ik haar een paar keer per nacht de speen kan geven.
Ik was bang dat ze dan opeens 's morgens veel vroeger wakker zou worden, maar dat is gelukkig niet zo.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Ik zit heel erg te twijfelen of ik Daan zo ook lekker zal laten slapen.... stel dat hij door zal slapen tot morgenochtend is dat aan de ene kant natuurlijk heerlijk maar ik vind het nog zo knus zo 's avonds op bed. Vaak word hij na het voeden ook nog even wakker en zitten we met z'n drietjes te genieten.
Maar het is misschien ook wel weer lekker, stel dat het helemaal goed gaat!
Maar als hij vannacht ineens gaat huilen.... whow dan schrik ik wel denk ik want dat ben ik echt NIET meer gewend :)

Ik heb nog een klein half uur om te twijfelen!

Maar snap wel jou overweging Esther! Wel apart eigenlijk adt ze ineens niet meer ging slapen 's avonds!
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

HeleenW schreef:Maar snap wel jou overweging Esther! Wel apart eigenlijk adt ze ineens niet meer ging slapen 's avonds!
Ik vond het heerlijk, dat ze de avonden ook sliep. Maar ze slaapt overdag echt supergoed, dus mij hoor je nog steeds niet klagen :P

En als ik jou was, zou ik Daan nog lekker even wakker maken en heerlijk knuffelen. Dat vond / vind ik altijd zo fijn aan die avond- en nachtvoedingen, even in alle rust kijken en knuffelen. Helemaal als je dat kunt delen met je man - geweldig!

O, en wat ook een argument was om haar niet meer extra wakker te maken: ze groeit als kool en heeft groene luiers. Dus ze komt echt niks tekort, eerder krijgt ze teveel binnen.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

weten jullie, ik zit gewoon met gemengde gevoelens :wink:
Daan gisteravond laten slapen en hij heeft dus gewoon het klokje rond geslapen zonder mij nodig te hebben gehad! :shock:
Hij werd om 7:15u kletsend wakker!

Het is natuurlijk heerlijk! Echt, zo'n ontzettend goede slaper hebben we nog niet gehad. Al sliepen zijn broers ook eigenlijk altijd wel goed. Maar het idee, hij word gewoon echt groot!
Ik kan hem natuurlijk gewoon 's avonds nog pakken, wie weet doe ik dat vanavond ook wel weer, want ik vind het wel zo'n fijn moment. Maar hij heeft het niet meer nodig blijkbaar.

Een luxe probleem met luxe dubbele gevoelens!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wow zeg!! wat lekker dat hij zo goed slaapt! ik zou hem latenslapen denk ik... als hij honger heeft wordt hij echt wel wakker. hoeveel voedingen geef je hem overdag?
als je zin hebt om te knuffelen kun je hem altijd pakken ;)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Dat voeden overdag vind ik altijd wat rommelig.
Voorbeeld?
Vanmorgen werd hij om 7:15u wakker, hem er rond 7:30u uitgehaald.
De jongens hebben toen met hun broertje geknuffeld, ondertussen heb ik eten voor de boys klaargemaakt.
Toen heb ik Daan gevoed. Hij drinkt dan best aardig maar niet echt een hele volle buik. Toen naar school enz. en bij thuiskomst (ongeveer 1 uur na begin van de voeding) heb ik borst nummer 2 gegeven en is hij lekker gaan slapen.
Als hij straks wakker word heb je kans dat de voeding weer in 2 keer verloopt. Dus ik weet niet goed hoeveel voedingen hij krijgt.
Als je het per moment telt dan krijgt hij veel voedingen, maar het zijn vaak geen volledige voedingen en ongeveer 2 keer per voeding.

Vandaag heeft hij dus 1 voeding gehad waar hij 2 keer over gedaan heeft.
Rond het avond eten gaat het vaak net zo.
Ik vind dat hij 4 of 5 voedingen krijgt, waarvan er soms dus versnippert zijn over de periode dat hij wakker is.
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Dat doet Roos precies zo, Heleen. Eerste helft van de voeding bij het wakker worden, tweede helft na het ontbijt. Ik vond het eerst wel gek, maar nu ben ik eraan gewend.

En het leuke nieuwtje van vandaag: Roos kan ook omrollen!
HeleenW

Bericht door HeleenW »

wauw nog zo'n knappe dame!!
ow wat zijn onze boys weer lekker sloom chantal! haha.. die liggen lekker te liggen! :) ze moeten later nog lang genoeg werken!

(had ik trouwens al eens de naam van onze vrouwelijk Daan verklapt??)

Dat drinken, ja het went he! Maar als ik mogelijk meer tijd had, dan zou de voeding ook wel in 1 keer kunnen. Maar als hij daarna lekker 2 (of net zelfs 3,5 uur) gaat slapen dan vind ik het ook allemaal wel best hoor! Het lekkere van borstvoeding dat je gewoon aan kan koppelen, niets warm hoeft te maken enz. Dus ik doe het gewoon zo en ik voel me er best bij. Alleen weet ik nooit op hoeveel voedingen ik dan eigenlijk zit!
Tot nu toe is de stand 2 (of 4?) :)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

snelle meiden idd!
hier zijn de voedingen ook zo hoor, alleen uit de fles! maar ook vaak in 2 x.
5 uur 120 ml ongeveer
7.30 170 ml
lang geslapen...
12.00 200 ml
16.00 150 ml (kv)
was snel weer wakker, steeds met kv...
18.30 120 ml
nu lekker naar bed. rond 21.30 haal ik hem uit bed, ga met hem douchen en daarna krijgt hij nog een fles met net hoeveel ik kolf.

heleen.. ik ben heeel benieuwd hoe daan had geheten als het een meisje was!
mark zou lisa hebben geheten.
en bij jullie justine?
esther ga ik niet vragen, die gaat nog een kind of 3 door volgens mij ;)
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Lekker aan het typen geweest, dames :wink: !

Chantal, Leonore zou Hugo geheten hebben. Die naam wilde ik eigenlijk ook bij Victor al, dus ik vind het stiekem een klein beetje jammer dat ik nooit meer een Hugootje ga krijgen.
Esther schreef:
En het leuke nieuwtje van vandaag: Roos kan ook omrollen!
Die meiden van ons gaan lekker, Esther! Hier was het geen toevalstreffer toen ik het vorige week meldde. Ze ligt nu om de haverklap op haar buik.

En ritme hebben we hier momenteel totaal niet. Overdag niet en 'snachts niet. 's nachts wordt ze ineens ook wakker. Ik hoop echt dat het weer een fasetje is, want ik ben al zo moe, en als ik per nacht dan ineens weer 3x wakker moet worden, dat trek ik gewoon niet :( . Zit ineens ook weer op 8 voedingen of zo. Terwijl ze de afgelopen weken steeds aan 6 genoeg had.

En Heleen, wat heerlijk dat Daan zo goed slaapt. Maar ik kan me je dubbele gevoelens wel voorstellen. 's avonds om 22.00 uur heb je er echt even tijd en aandacht voor zonder andere verplichtingen of rondhupsende jongetjes. Maar toch, als ik mocht kiezen, zou ik je slapertje zo van je overnemen :wink: .
En wat stoer dat je gaat werken! Zo te lezen heb je er zelfs zin in. Goed hoor :toost: Hoe veel uur ga je? Toch niet te veel mag ik hopen?
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hugo zou echt goed hebben gepast bij de andere jongens!
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Chantal schreef:hugo zou echt goed hebben gepast bij de andere jongens!
Ja, je zou er bijna nog een keer zwanger voor worden, toch :D :wink:
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Chantal schreef:esther ga ik niet vragen, die gaat nog een kind of 3 door volgens mij ;)
WAHAHAHAHA! Waar is die omrollende lachsmiley als je hem nodig hebt? Zeven is wel errug veel hoor!

@ Justine: ik hang net een klaagverhaal op tegen mijn zus omdat ik de vaat nog niet had kunnen opruimen. Muts die ik ben. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met jullie, ik kan me voorstellen dat je af en toe de wanhoop nabij bent.
Maar ze is wel heeeeel lief hè? Heb je een recente foto? Ik zal morgen weer eens wat foto's maken, dat doe ik echt te weinig.
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Nou, 4 is ook al veel hoor, Esther :D . Maar proef ik hieruit dat je er nog wel eentje (of 2 ) zou willen?

Ik kan er ook heel erg van genieten hoor, lekker thuis met mijn meisje. Dus zo erg is het ook nog niet met me... Alleen mijn wereldje is zo klein. Huis, school, zwembad, winkelcentrum en daar heb je het wel mee gehad. En dat nu al meer dan 5 maanden. Nou ja, ik weet van de vorige keer dat het overgaat, over een maandje of 2 is alles vast weer normaal.
Ik zal morgen eens de foto's op de laptop gaan zetten. Ik heb een hele schattige gemaakt van de week. En ben ook erg benieuwd naar Roos op haar buik!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wij hebben de wandelwagen omgebouwd! hij vond het nog niet zo leuk vanochtend.. ik vind het ook niet zo leuk, ik kan hem niet meer zien.
maar goed, het moest maar.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

weer een stap genomen... wat gaat het hard he! Is hij al wel zo stevig dat hij recht blijft zitten? Of gaat hij hangen? Nadeel is dat he als ze zo groot zijn (en die bakken van tegenwoordig zijn volgens mij ook echt kleiner dan vroeger!)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

onze bak is al 6 jaar oud, en ook nog vrij groot..
maar hij ligt bijna plat hoor. eigenlijk geen kans om te gaan zakken. hij zit een beetje zoals in een wipstoeltje.
in de dikke voetenzak want echt warm vind ik het niet. met nog de regenhoes eroverheen tegen de wind..
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

maartje12 schreef:Nou, 4 is ook al veel hoor, Esther :D . Maar proef ik hieruit dat je er nog wel eentje (of 2 ) zou willen?
Als alles zo goed blijft gaan denk ik wel. Bij ons in de straat wonen mensen die dachten 'nou okee, een vijfde is toch wel erg leuk'. Werden het de vijfde én zesde! :lol:

Chantal, lastig als hij echt al zo groot is! Als ze net iets ouder zijn gaan ze zo lekker om zich heen zitten kijken, dat vond ik altijd juist wel gezellig. Zo'n eigenwijs achterhoofdje zie je dan :lol: Of doet Mark dat ook al wel? Voetenzak lijkt me inderdaad geen overbodige luxe met dit weer :? Hopelijk is het over 2 weken wat warmer, dan zijn wij een midweekje in Engeland! Maar met zulk weer is dat beduidend minder leuk vrees ik...

Hoe is het eigenlijk met jullie keizersneebuiken, hebben jullie daar nog last van?
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Esther schreef:
maartje12 schreef:Nou, 4 is ook al veel hoor, Esther :D . Maar proef ik hieruit dat je er nog wel eentje (of 2 ) zou willen?
Als alles zo goed blijft gaan denk ik wel. Bij ons in de straat wonen mensen die dachten 'nou okee, een vijfde is toch wel erg leuk'. Werden het de vijfde én zesde! :lol:

Chantal, lastig als hij echt al zo groot is! Als ze net iets ouder zijn gaan ze zo lekker om zich heen zitten kijken, dat vond ik altijd juist wel gezellig. Zo'n eigenwijs achterhoofdje zie je dan :lol: Of doet Mark dat ook al wel? Voetenzak lijkt me inderdaad geen overbodige luxe met dit weer :? Hopelijk is het over 2 weken wat warmer, dan zijn wij een midweekje in Engeland! Maar met zulk weer is dat beduidend minder leuk vrees ik...

Hoe is het eigenlijk met jullie keizersneebuiken, hebben jullie daar nog last van?
Nou Esther, stoer hoor! Dat lijkt me een hele klus, zo'n groot gezin.
Ik vind 3 echt genoeg. En nog een keer zwanger zijn met zo'n lange nasleep zie ik ook niet meer zitten. Al moet ik zeggen dat ik bij alles wat met zwangerschap te maken heeft een beetje een weemoedig gevoel krijg. Deze fase is voorbij, dit ga ik nooit meer meemaken.... Snif.
(en ik las laatst over een gezin met 3 wat grotere kinderen die nog graag een knuffelbaby wilden, het werden er 3 :D)

En die keizersneebuik, daar voel ik niks meer van. Alsof het nooit gebeurd is. Wel nog een beetje gevoelloze huid rondom het litteken, maar dat was het.
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

En hier nog even 2 foto's van van de week.
Ik had haar even op het kleed neergelegd om een kopje thee te halen in de keuken (op de bank kan niet meer :mrgreen: ) en toen ik een halve minuut later terug kwam lag ze zo :D .
Lief hè.

Afbeelding

Afbeelding
HeleenW

Bericht door HeleenW »

wat is ze mooi!!!! en wat is ze lief!!!!
:verliefd:

En ik blijf het gewoon super knap vinden! (hier nog echt geen aanstalte tot rollen)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

:verliefd: :verliefd:
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

aahh wat een dotje :)
mark heeft even voor de fotograaf zo op zijn buik gelegen. maar als het langer als een minuut of 5 duurt gaat ie zeuren hoor..
dus ik vind het knap van je ukkie!

heleen, ging je nou morgen werken? kan het alleen niet meer terugvinden. als het wel zo is, succes!!!
nu weten we nog steeds jullie meisjesnaam niet!

ik voel trouwens niks meer van de wond gelukkig. het is geen mooi sneetje, er zit een dik gedeelte op. het loopt een beetje in een hele uitgerekte z ipv een streepje.
en ook het gevoelloze gedeelte tot een paar cm erboven. heel raar, kan er met mijn nagels in knijpen en ik voel het niet, af en toe kijk ik hoe ver ik kan gaan. maar ook al voel ik niks, het voelt raar om mezelf zo te pijnigen zonder dat ik het voel :lol:
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Al aan het werk/gewerkt, Heleen??
HeleenW

Bericht door HeleenW »

zo ik zit op de bank!

Mijn eerste werkdag, wat leuk dat jullie informeren!
Ik zit uitgeput maar geloof wel voldaan op de bank! Het was wel een ontzettend volle dag hoor.
Mijn schoonvader is jarig vandaag en omdat wij morgen niet op zijn verjaardag kunnen komen wilde ik nog even bij hem langs vanmorgen.
Na weer een super lange nacht (van 19:30u tot 8:15u :woow: ) werd ik vanmorgen wakker! Walter zou de andere twee jongens voor zijn rekening nemen! (dat is tijdelijk luxe hoor!)
Dus ik Daan gevoed en daarna gekolfd, spulletjes gepakt die gister nog niet gepakt waren, toen nog heel hard bedenken waar ik de gekolfde melk in moest doen, want mijn kolf moest natuurlijk ook mee. Ik heb dus de melk in zo'n tupperware slagroom schud bus gedaan en aan de gastouder gegeven!
::oops: :)

Toen eerst naar mijn schoonvader, daarna naar het werk! (dat is zo'n 5 minuten bij elkaar vandaan)
Ik werd met veel enthousiasme begroet, dat was echt heel leuk! Daarna met mijn teamleider in gesprek gegaan en ik heb heel veel leuke werkzaamheden gekregen die ik mag/moet doen. Dit zijn andere dingen dan mijn functie omvatten, maar ik kan mijn functie gewoon niet half half oppakken. Een groot nadeel is dat alles op de computer moet, maar het systeem is vernieuwd en ik zit nog niet in het systeem. En daarbij hebben we gewoon weinig werkplekken. Dus al met al ben ik veel aan het bellen geweest zodat mijn computer de volgende keer weer werkzaam is (is nog niet het geval). En ik heb dus eigenlijk nu nog niet echt iets gedaan voor mijn idee.

Op de terugweg reed ik een file in. Dit gooide heel de planning door de war. Ik wilde thuis nog even kolven (had het niet gedaan op het werk en niet gegeten... :oops: ) maar dat lukte dus allemaal niet omdat ik in de file stond. Gelukkig nog net op tijd bij school waar ook de gastouder was met L en D. Dus bij thuiskomst een fles in de mond van Daan gestopt, ondertussen zitten kolven en toen het maar even kon drinken voor de anderen ingeschonken. De enorme tassen ravage opgeruimd, Daan in bed gelegd, voor mezelf koffie gepakt en eten gaan koken. En nu zit ik dus op de bank!

haha weer een lekker relaas. Op het werk zijn vond ik heerlijk, maar de drukte na die tijd kon ik moeilijk handelen. Buiten proporties, en dat heeft de oudste wel over zich heen gekregen.

En des te meer ben ik zo blij dat we zo'n lieve baby hebben gekregen die nu ook gewoon weer lekker gaat slapen! Echt ik tel mijn zegeningen!
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Justine, wat ziet Leonore er lief uit! Ze is duidelijk een meisje hè? Leuk!

Heleen, wat goed dat je weer aan het werk bent geweest! Begin maar rustig aan hoor, dat hoort er sowieso wel bij. En dan ook nog langs je schoonvader, ik doe het je niet na. Nu lekker uitpuffen. Wanneer mag je weer? hoeveel dagen werk je normaal gesproken? Het ging zeker supergoed met Daan bij de gastouder?

Ik ga gauw mijn bed in, Wilbert is ziek (echt ziek, als in totaal afwezig want de hele dag slapen) en ik ben doodop. Geen idee waarom, normaal lukt het ook prima als ik een dag alleen ben. Maar vandaag lukte het allemaal niet zo, en Roos heeft nu last van de vaccinaties van vanmorgen dus ik ga gauw naar haar toe :? Morgen een nieuwe dag!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hoe doen jullie het met de hapjes? eet daan al wat? en de andere kindjes?
mark heeft nu een paar x banaan gehad. echt 2 cm van een banaan ongeveer en dan fijngeprakt.
en een worteltje. hij kijkt er in ieder geval niet vies bij maar hij snapt het eten nog niet helemaal hoor! het meeste komt er gewoon weer uit :)
ach, we doen heel rustig aan hoor, vandaag heeft hij weer niks gehad.
als hij in de kinderstoel kan zitten gaan we ook rapley-en. heb ik bij de anderen ook gedaan. een beetje een combi. eerst zelf eten en wat er over blijft prak ik en geef ik hem zelf.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Ik heb Daan vanavond wortel gegeven (een potje olvarit)
Hij (vr)at het potje bijna helemaal leeg! zoooo lekker vind hij het!
Fruit (ook potjes) vind hij ook heerlijk!
Ik vind potjes altijd handig (en zelf ook lekker), maar zal ook eens zelf gaan mixen!

Als het niet uitkomt dan krijgt hij gewoon bv hoor, maar als ik tijd kan vinden dan krijgt hij het. Helemaal omdat hij het zo lekker vind.

Hij begint aan de borst heel slecht te drinken. Meer kletsen, blazen en heel snel afgeleid. Ik kolf om 22u een voeding af (ook omdat anders het wel erg hard terug loopt denk ik) En dit gebruik ik om overdag gekolfde melk te geven. Uit de fles drinkt hij zo ontzettend lekker!

En nu duik ik m'n bedje in!
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

* even inbreken hoor*
Justine, wat een prachtig meisje heb je zeg! De foto is erg mooi geworden vind ik!

*ben weer weg! :D *
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

je mag best meelezen hoor miranda, doet ilse ook! :lol:
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

mark zal af en toe gerust wel eens een potje krijgen, maar ik vind het gewoon te duur.
zeker de gewone dingen zoals banaan en wortel. ik had een stukje wortel fijngeprakt en ik denk dat dit ook zo'n beetje
een half potje was. alleen was ik nu denk ik 5 cent kwijt ipv 1,20 of zo ;)
net hebben we broccoli geprobeerd. wel met wat water erdoor want het was een beetje droog denk ik voor hem.
het bleef een beetje hangen in zijn mond en keel, waardoor hij moest spugen en zo weer een flinke plons melk eruit
kwam.
morgen nog een keertje, alleen dan voor de melk haha! het gaat echt maar om proeven hoor, meer gaat er niet in. banaan gaat denk ik 3 theelepels in totaal in.

maar hij kan nog echt niet in de kinderstoel denk ik. hij zit nu in de wipstoel met de leuning omhoog.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

Chantal schreef:nu weten we nog steeds jullie meisjesnaam niet!

Rosanne ssssttttt, zo goed als niemand weet dit!
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Miranda schreef:* even inbreken hoor*
Justine, wat een prachtig meisje heb je zeg! De foto is erg mooi geworden vind ik!

*ben weer weg! :D *

Dank je wel Miranda!

En Ilse, leuk dat je ook meeleest :D
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Heleen, ben je weer bijgekomen van je eerste werkdag! Fijn dat het niet tegengevallen is. Dat je moe bent geworden lijkt me niet gek, met zo'n vol programma.
Wanneer ga je weer?
Mooie naam trouwens, ik zal 'm niet verklappen :wink: .

Iedereen weer beter bij jou, Esther?

Hier nog geen hapjes hoor, Chantal. 21 mei, dan gaan we beginnen.

Leonore is weer lekker bezig de afgelopen dagen. Niet alleen is ze in 3 weken 600gram aangekomen (dat krijg je als je ineens weer 8x per dag wil drinken) maar ze wil nu alleen nog maar op haar buik liggen en als je haar op de grond op een kleed legt ligt ze na een paar minuten naast het kleed. Ze duwt zichzelf naar achtereen. En tussendoor is ze alsmaar gefrusteerd aan het pruttelen.... Volgens mij wil ze meer!
Plaats reactie