Zere en schorre keel -> Mark
Zere en schorre keel -> Mark
Mark heeft gister een kwartiertje heel hard gehuild, ik denk van vermoeidheid. Maar daarna had hij een zeer keeltje!
Elk hoestje doet zeer en moet hij even huilen. Ook klinkt het helemaal schor.
Gisteravond maar een paracetamolletje gegeven. Kleine beetjes bv om lekker te drinken.
Is er nog meer aan te doen?
Elk hoestje doet zeer en moet hij even huilen. Ook klinkt het helemaal schor.
Gisteravond maar een paracetamolletje gegeven. Kleine beetjes bv om lekker te drinken.
Is er nog meer aan te doen?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Re: Zere en schorre keel -> Mark
die bv lijkt me inderdaad lekker zacht voor z'n keel maar verder zou ik niet weten!
ALs hij er nog last van heeft is paracetamol ook prima lijkt me. Anders gaat hij alleen maar meer huilen en blijf je in hetzelfde kringetje hangen.
Maar wat sneu voor het kleine mannetje!
ALs hij er nog last van heeft is paracetamol ook prima lijkt me. Anders gaat hij alleen maar meer huilen en blijf je in hetzelfde kringetje hangen.
Maar wat sneu voor het kleine mannetje!
Ik zou niet weten wat je er verder nog aan moet doen. Lekker drinken. Gaat vast snel weer over, maar klinkt wel sneu he, zo'n schor babietje.
ik herken trouwens dat schorre stemmetje... zullen babies die weinig huilen niet eerder zo'n schorre keel hebben? Daan huilt ook weinig, en als hij dan huilt heeft hij na die tijd ook zo'n schorre keel. Laatst kreeg ik hem ook even niet getroost. Te moe om te drinken maar wel teveel honger om niet te kunnen slapen. Uiteindelijk met afleiding werd hij rustig. En daarna ook zo'n schorre stem (alleen gaf hij geen pijn aan)
Ik herken het ook, maar dan juist van het schreeuwen
en V huilde wel veel als baby... 

en wat sta je dan machteloos he! knuff hoor! Gelukkig is hij nu al groot en heb je het nu niet meer maar de herinneringen zullen blijven!Ves schreef:Ik herken het ook, maar dan juist van het schreeuwenen V huilde wel veel als baby...
ach hij is zo zielig 
heeft echt een zeer keeltje maar blijft natuurlijk doorhuilen wat logisch is.
hij drinkt gelukkig wel goed maar dat is ook weer lastig door de volle neus..
en ik moet zo weer aan het werk ook nog kwart over 1. gelukkig niet zo lang. heb ik vanmiddag alle tijd voor hem.

heeft echt een zeer keeltje maar blijft natuurlijk doorhuilen wat logisch is.
hij drinkt gelukkig wel goed maar dat is ook weer lastig door de volle neus..
en ik moet zo weer aan het werk ook nog kwart over 1. gelukkig niet zo lang. heb ik vanmiddag alle tijd voor hem.
Geen idee wat je nog mer kan doen. Is hij ook verkouden? Ik denk veel knuffelen
en drinken en verder een paar dagen wachten. Toen was het bij ons tenminste over.

He chantal, hoe is het met mark en z'n keeltje? Hoop dat je mannetje weer lekker in zijn velletje zit!
nou nee helemaal nog niet.. nog steeds hetzelfde eigenlijk. korte slaapjes, hoesten en nog steeds een apart stemmetje als ie babbelt.
al lijkt hij aan het hoesten te wennen. hij slaapt door na het hoesten sinds vanmiddag.
maar fijn is het niet natuurlijk.
vannacht huilen huilen.. gevoed natuurlijk en daarna weer huilen. proberen de andere borst te geven en terwijl mijn borst in zijn mond zat spuugde hij toch veel
bed, ik, mark.. alles nat. beetje snel drooggemaakt en een handdoek op bed. gelukkig viel hij daarna wel weer in slaap en wij ook nog even.
maark koortst heeft hij niet, dus naar de dokter gaan of zo helpt niet echt denk ik.
al lijkt hij aan het hoesten te wennen. hij slaapt door na het hoesten sinds vanmiddag.
vannacht huilen huilen.. gevoed natuurlijk en daarna weer huilen. proberen de andere borst te geven en terwijl mijn borst in zijn mond zat spuugde hij toch veel

bed, ik, mark.. alles nat. beetje snel drooggemaakt en een handdoek op bed. gelukkig viel hij daarna wel weer in slaap en wij ook nog even.
maark koortst heeft hij niet, dus naar de dokter gaan of zo helpt niet echt denk ik.
he jakkie, wat sneu. Beterschap!
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Koorts zegt niet alles he, hij is nog maar klein. Als je bezorgd bent wel gewoon overleggen toch.Chantal schreef:nou nee helemaal nog niet.. nog steeds hetzelfde eigenlijk. korte slaapjes, hoesten en nog steeds een apart stemmetje als ie babbelt.
vannacht huilen huilen.. gevoed natuurlijk en daarna weer huilen. proberen de andere borst te geven en terwijl mijn borst in zijn mond zat spuugde hij toch veel![]()
jammer is nu wel dat hij klokje rond sliep met nog 1 of 2 voedingen tussendoor.
nu wordt hij ook wel 2 x wakker om te drinken maar blijft daarna nog een uur hard kletsen in zijn bedje..
hij is gelukkig wel weer vrolijk vandaag! al drinkt hij zijn flessen niet leeg. 180 ml doet hij in 3 x. lekker onhandig.
nou ja, het komt allemaal wel weer goed!
nu wordt hij ook wel 2 x wakker om te drinken maar blijft daarna nog een uur hard kletsen in zijn bedje..
hij is gelukkig wel weer vrolijk vandaag! al drinkt hij zijn flessen niet leeg. 180 ml doet hij in 3 x. lekker onhandig.
nou ja, het komt allemaal wel weer goed!
ach dat klinkt wel heel zielig!
Dan heeft hij het toch waarschijnlijk niet van dat even huilen, maar toch een beetje ziek.
Dan heeft hij het toch waarschijnlijk niet van dat even huilen, maar toch een beetje ziek.
ja dat denk ik ook. hij had vrijdagavond en zaterdag ook wat diarreeluiers.
heb hem de afgelopen dagen paracetamol gegeven zodat hij wel wat langer kon slapen. gelukkig hielp dat wel.
vandaag geen paracetamol en hij slaapt al 2 uur of zo. denk dat het beter met hem gaat gelukkig!
gister hebben we hem ook maar thuisgelaten bij papa toen wij naar de boerderij gingen en paaseitjes gingen zoeken. paasbezoek naar mijn moeder hebben we allemaal overgeslagen.. ze waren net zondag al bij ons geweest dus ze vonden het niet erg.
wel weer een zak paas-chocola erbij
heb hem de afgelopen dagen paracetamol gegeven zodat hij wel wat langer kon slapen. gelukkig hielp dat wel.
vandaag geen paracetamol en hij slaapt al 2 uur of zo. denk dat het beter met hem gaat gelukkig!
gister hebben we hem ook maar thuisgelaten bij papa toen wij naar de boerderij gingen en paaseitjes gingen zoeken. paasbezoek naar mijn moeder hebben we allemaal overgeslagen.. ze waren net zondag al bij ons geweest dus ze vonden het niet erg.
wel weer een zak paas-chocola erbij