We lagen samen op mijn bed nog even te kroelen, zij beetje spelen, af en toe een hap en suggestie naar de borst om te drinken maar na het aanhappen is het toch meteen klaar.
Ze lag aangehapt zeg maar en ik vroeg der 'Vind je het lekker bij mama drinken?'.... Ze kijkt op en kijkt me vragend aan en met een opgetrokken neusje zegt ze 'Nou beetje drinken is beetje bah.... dan moeten borstjes en mama maar in de kliko... maar als mama in de kliko is dan is mama weg en is P uck alleen.... '... stilte....
Ik moet heel erg hard lachen en ik bedwing me en vraag der 'Wat is een beetje bah?' ... 'Die druppeltjes... wil niet alleen zijn.... Kom maar uit de kliko mama!' zegt ze.... hahaha
Einde borstvoedings tijdperk denk ik!!
Prietje P uck
Prietje P uck
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Re: Prietje P uck
wat een dametje 
maar het is langzaam aan op? wel mooi als het zo natuurlijk gaat.

maar het is langzaam aan op? wel mooi als het zo natuurlijk gaat.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
-
- J&J MAURITIUS
Zo, lekkere kletskous! Erg grappig.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
wat een praatjes
! jammer dat het bijna op is, hoe vind je dat? hier loopt het ook op z'n eind denk ik.

Ze is idd een erge kletskous een een klein peuter meisje! Zo leuk en soms ook mindere kanten ervan... haha
N ina en Ve sna, ik heb altijd gezegt/gehoopt dat ze het 'zelf' zou regelen wat betreft het stoppen met de borstvoeding en dat doet ze eigenlijk heel goed en dat vind ik fijn. Het is wel een afsluiting van een periode en dat vind ik wel een beetje jammer/moeilijk. Het hoort erbij denk ik... het is goed zo.
Ik hoop dat er in de toekomst nog eens, of meerdere
, borstvoedingsperiodes mogen komen...
N ina en Ve sna, ik heb altijd gezegt/gehoopt dat ze het 'zelf' zou regelen wat betreft het stoppen met de borstvoeding en dat doet ze eigenlijk heel goed en dat vind ik fijn. Het is wel een afsluiting van een periode en dat vind ik wel een beetje jammer/moeilijk. Het hoort erbij denk ik... het is goed zo.
Ik hoop dat er in de toekomst nog eens, of meerdere

Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Mamma in de kliko! Het moet niet gekker worden. Maar vooruit, je mocht er ook weer uit..haha..