Pfff, vanaf zondag is L.otta helemaal niet happy. Niet willen eten, gelukkig wel veel drinken. Koorts. De eerste dagen had ze ook duidelijk last van haar buik, want niet normale ontlasting, stinkwindjes.
Maar nu is dat laatste voorbij, maar nog steeds niet goed in haar vel, maar onduidelijk waardoor. Ik heb het idee dat het misschien wel tandjes-krijgpijn is??? Ze wil wel eten, maar als het in haar mond zit, roept ze 'au' , maakt ze allerlei wilde bewegingen en dan moet het er zo snel mogelijk uit en wil ze niet verder eten. Maar zo'n last ervan hebben meer kindjes dat? Ik ken het niet van M/irre, maar toen had ik misschien 'geluk'?
Ik heb haar nu net maar paracetamol gegeven, want ze heeft er erg veel last van! En nu (uurtje later) wil ze wel een banaantje en yoghurt. Ik hoop maar dat die krengen snel doorkomen, want we lopen nu al 6 dagen met de hele dag een huilende L/otta op de arm. Arm kind.
Alleen tanden- of kiezenpijn?
Re: Alleen tanden- of kiezenpijn?
oh bah! zo vervelend als je kleine niet happy is!
ik hoop dat het inderdaad de tanden zijn!
Jeremy wilde idd ook niet veel eten als er een tand door kwam.
maar zo heftig als jij omschrijft heb ik nog niet meegemaakt.
ik hoop dat ze snel doorkomen!
succes ermee
ik hoop dat het inderdaad de tanden zijn!
Jeremy wilde idd ook niet veel eten als er een tand door kwam.
maar zo heftig als jij omschrijft heb ik nog niet meegemaakt.
ik hoop dat ze snel doorkomen!
succes ermee
Trotse mama van J en T
Hier kwamen de kiesjes op die manier..echt niet fijn...
Arme L o t t a .....
Arme L o t t a .....
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Ach wat sneu. Hier ook dergelijke klachten alleen niet zo heftig met het eten. (maar het gaat dan allemaal moeizaam, vooral alles wat niet met de staafmixer is bewerkt en ook het warme eten is niet prettig)
Ik zou zeggen, geef maar lekker een paracetamol. Ik denk ook dat het kiezen zijn hoor.
Ik zou zeggen, geef maar lekker een paracetamol. Ik denk ook dat het kiezen zijn hoor.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Arme L otta toch. Het kan heel goed zijn dat ze pijn in haar mond heeft ja. Liv heeft hetook gehad. Die lag dan vooral s'nachts te brullen van de pijn. Ik heb vaak paracetamol gegeven anders was er helemaal geen houden aan. Heel slecht misschien maar dentitox zorgde er ook voor dat ze weer wat kon glimlachen.
Sterkte want het is voor niemand leuk!
Sterkte want het is voor niemand leuk!
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Lief dat jullie reageerden. Er lijkt toch wel meer te zijn. Sinds gister krijgt ze ook uitslag op haar armen en benen. Omdat ze ook momenten op de dag heeft dat het wel weer redelijk gaat (in ieder geval vergeleken met de eerste 3 dagen), kijken we het toch maar even aan.
Ik hoop dat ze vannacht gewoon weer lekker slaapt. Morgen & overmorgen ben ik zelf thuis en ga ik lekker even veel met haar knuffelen. Even wat inhalen. Door mijn nieuwe werk veel weggeweest. Misschien dat ze daar toch ook aan moet wennen (ondanks dat papa er dan wel is). Het is denk ik een combinatie van van alles..........
Ik hoop dat ze vannacht gewoon weer lekker slaapt. Morgen & overmorgen ben ik zelf thuis en ga ik lekker even veel met haar knuffelen. Even wat inhalen. Door mijn nieuwe werk veel weggeweest. Misschien dat ze daar toch ook aan moet wennen (ondanks dat papa er dan wel is). Het is denk ik een combinatie van van alles..........
Misschien heeft ze de 5e of 6e ziekte. Linde heeft dat rond haar 1e verjaardag gehad, eerst redelijk wat dagen koorts zonder aanwijsbare reden, toen leek het over en dan nog uitslag. Van dat laatste had ze niet echt last meer. Maar ik heb nog nooit een kind zo ziek gehad als zij toen.
Maar dan is de uitslag op de romp (=6e ziekte als er eerst koorts is) maar idd, hier toen ook een heel erg ziek kind.