Ik was erg benieuwd wat er zou gaan gebeuren. Marrit heeft wel flink afgebouwd tijdens de zwangerschap, van 3x per dag naar 1x per dag, en die sloeg ze steeds vaker over. Mede door de bevalling had ze nu al sinds zondag niet meer gedronken, en vanavond was weer onze eerste rustige avond, en nu wilde wel weer drinken. Kwam mij goed uit, ik begin net stuwing te krijgen , en het beviel haar ook erg goed geloof ik. Stralend koppie nu er echt weer melk kwam .
Zo grappig, ik had eigenlijk nooit gedacht nog eens te tandemen met een bijna-kleuter erbij.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Hemmie schreef:Ik was erg benieuwd wat er zou gaan gebeuren. Marrit heeft wel flink afgebouwd tijdens de zwangerschap, van 3x per dag naar 1x per dag, en die sloeg ze steeds vaker over. Mede door de bevalling had ze nu al sinds zondag niet meer gedronken, en vanavond was weer onze eerste rustige avond, en nu wilde wel weer drinken. Kwam mij goed uit, ik begin net stuwing te krijgen , en het beviel haar ook erg goed geloof ik. Stralend koppie nu er echt weer melk kwam .
Zo grappig, ik had eigenlijk nooit gedacht nog eens te tandemen met een bijna-kleuter erbij.
DT verbaasde koppie herken ik! Dat had @nton ook. Ik heb een jaar tandemvoeden gedaan en vond het heel bijzonder
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Wat bijzonder, en ook dat ze zó ervaren heeft dat er eerst bijna geen melk meer was en nu veel meer. Smaakt het ook anders?
Da's wel een foto moment (voor je eigen fotoboek) waard lijkt me.
haha, Silke moest in het begin ook wel weer even wennen aan de hoeveelheid melk, ze heeft een poosje amper ontbeten `s ochtends omdat ze zo vol zat van de melk.
En qua stuwing was het idd ook heel handig.
Ik heb bij de 1e 2 een BO gekregen en misschien heeft Silke er wel voor gezorgd dat het bij nummer 3 niet gebeurde denk ik.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Oh wat ontzettend leuk zeg! Helaas vond manlief het hier niet zo'n goed idee en vroeg Noëlle er op een gegeven moment zelf niet meer naar. Lijkt me zo leuk! Jasmine drinkt hier wel gekolfde flesjes melk, is ook soort tandemmen toch