Ik denk dat het voor bij is (toch nog niet)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Ik denk dat het voor bij is (toch nog niet)

Bericht door Corina »

de bv periode. De laatste paar weken wil Annelieke bijna niet meer drinken. Soms nog snel even een slokje. Ik bied het nog wel iedere keer aan maar het is steeds vaker nee. De laatste paar dagen heeft ze eigenlijk niet meer gedronken. Ze heeft 2 jaar en 3 maanden gehad. Ik ging voor de 2 jaar en dat is ons gelukt. Ik ben wel trots op ons. :)
Laatst gewijzigd door Corina op za apr 14, 2012 10:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Mare »

Respect! Mooi als het vanzelf gaat. Heb je een mooie foto? Ik was niet meer in de gelegenheid en vind dat heel jammer.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Mamalon »

Gefeliciteerd! Met de lengte van de periode, dan. Mooi zoals het vanzelf ophoudt.
Mamalon
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Dorien »

Super! Net als Liv eigenlijk he. Gek idee he dat ze echt zo ineens zelf stoppen.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Corina »

Dorien schreef:Super! Net als Liv eigenlijk he. Gek idee he dat ze echt zo ineens zelf stoppen.
Is Liv gestopt omdat ze niet meer wilde of omdat je ook geen voeding meer had?!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Dorien »

Corina schreef:
Dorien schreef:Super! Net als Liv eigenlijk he. Gek idee he dat ze echt zo ineens zelf stoppen.
Is Liv gestopt omdat ze niet meer wilde of omdat je ook geen voeding meer had?!
Of ik geen voeding meer had, geen flauw idee, dat is het niet geweest denk ik. Ik denk dat ze er teveel moeite voor moest doen. Het ging van twee borsten naar 1 en toen van goed drinken naar een klein slokje naar alles op!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Corina »

Dorien schreef:
Corina schreef:
Dorien schreef:Super! Net als Liv eigenlijk he. Gek idee he dat ze echt zo ineens zelf stoppen.
Is Liv gestopt omdat ze niet meer wilde of omdat je ook geen voeding meer had?!
Of ik geen voeding meer had, geen flauw idee, dat is het niet geweest denk ik. Ik denk dat ze er teveel moeite voor moest doen. Het ging van twee borsten naar 1 en toen van goed drinken naar een klein slokje naar alles op!
Ik heb dus nog wel voeding, geen idee of ik daar wat mee moet doen :oops: De jongens zijn gestopt omdat de voeding op was door een zwangerschap. Ik heb nooit super last gehad van stuwing dus ik denk dat dit ook wel goed gaat. Want ik heb geen zin om na 61 maanden bv alsnog bo te krijgen.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Dorien »

Corina schreef: Ik heb dus nog wel voeding, geen idee of ik daar wat mee moet doen :oops: De jongens zijn gestopt omdat de voeding op was door een zwangerschap. Ik heb nooit super last gehad van stuwing dus ik denk dat dit ook wel goed gaat. Want ik heb geen zin om na 61 maanden bv alsnog bo te krijgen.
Ik voelde nog wel wat, heb amper stuwing gehad maar als je er last van krijgt zou ik een klein beetje kolven.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2321
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Petra »

Zoals ik het lees heeft ze keurig afgebouwd. Zou het vreemd vinden als je dan een BO zou krijgen.

Nu mag ik het misschien niet met mezelf vergelijken, maar als ik Jesse 48 uur geen voeding heb gegeven (wat tegenwoordig regelmatig voorkomt) dan merk ik nergens wat van.
Ik moet zeggen dat hij nog steeds erg vrolijk wordt als hij weer mag drinken.
Nou ja, hij is ook nog lang geen 2 jaar en 3 maanden.....

Lijkt me wel apart als de laatste gaat stoppen. Myrthe en Benthe zijn gestopt omdat ik zwanger was van Jesse. Ik heb het stoppen daarin erg gestimuleerd.

Maar: Gefeliciteerd met het behalen van je streven om 2 jaar BV te geven. En geef je meisje maar een dikke knuffel ipv BV. Maar dat zal je vast al doen.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Miranda »

Wat goed dat je het zo lang hebt volgehouden zeg! Overigens heb ik wel bijna een borstontsteking gekregen toen ik gestopt was. Dit was ongeveer 2 weken na de laatste voeding. Ik had ook altijd nog stuwing, ook als ik Danique 2 dagen niet gevoed had (ivm werk). Hopelijk krijg jij nergens last van.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door AnnemiekD »

Knap gedaan hoor!
Toch een mooie periode om op terug te kijken.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6332
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door drus »

Ik heb zelf afgebouwd maar dat ging ook prima. Ik heb soms nog een bv gevoel als ik ongesteld moet worden. Heerlijk dat het zo gaat. Een fine periode om op terug te kijken!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
mama van b en c

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door mama van b en c »

Wat een mooie periode en wat bijzonder dat ze er zelf mee stopt.

Goed gedaan hoor! Je hebt haar maar mooi het beste mee gegeven!
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ik denk dat het voor bij is (toch nog niet)

Bericht door Corina »

Corina schreef:de bv periode. De laatste paar weken wil Annelieke bijna niet meer drinken. Soms nog snel even een slokje. Ik bied het nog wel iedere keer aan maar het is steeds vaker nee. De laatste paar dagen heeft ze eigenlijk niet meer gedronken. Ze heeft 2 jaar en 3 maanden gehad. Ik ging voor de 2 jaar en dat is ons gelukt. Ik ben wel trots op ons. :)
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ik denk dat het voor bij is

Bericht door Corina »

Update 14 april:

Opende ik een paar weken geleden dit draadje en de volgende ochtend wilde ze zelf weer drinken (ze vroeg er zelf om) en 's avonds ook weer. En vandaag ook weer 2x gedronken.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Ik denk dat het voor bij is (toch nog niet)

Bericht door Mamalon »

Ook mooi. Niets zo veranderlijk als een kind :wink:
Mamalon
Plaats reactie