http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-5163.html.
De cakejes zijn verder simpel, echt een traktatie voor de kinderen.

Moderator: Chantal
wzz... wauw.....Mijn ogen vallen uit mijn oogkasten zeg.. men wat ben jij goed hierin. Zo goed dat ik het bakken maar ga opgeven Ze zijn bij mij best lekker, maar het oogt nergens naar.. (nu ook 2 taarten af )
Ik bedoelde dat de cakejes gewoon vanille cakejes zijn, geen bijzonder smaakje oid, de deco vind ik zelf ook echt niet simpelMarijn schreef:Inderdaad, hele simpele cakejes. Ik zou mijn hand er niet voor omdraaien...![]()
Mens, dit is gewoon kunst!!! Hoe doe je het toch elke keer? Ze zijn wederom prachtig.
Enne, je schrijft dat je een à twee keer per maand iets maakt. In mijn beleving komt er elke week wel zo'n kunstwerk voorbij...
Zwart en rood is marsepein de rest fondant. Er waren ook nog volwassenen die een cakeje met zo'n laag zoetigheid lekker vondendiane76 schreef:Mooi allemaal! Heb je alles met fondant gemaakt? Volgens mij zijn de schubben marsepein? Ik vind het een bijzondere tractatie voor de kinderen!
Ja want dan is Linde bijna jarig, dus daar moet wel iets heel moois voor komenEsther schreef:Ze zijn echt super.
Enne, augustus is al halfvol hè?