Dat is het ook, de moeite waard bedoel ik. Ik heb het mij gewoon niet verbeeld, er was gewoon écht iets niet in orde. Beetje zuur vind ik het wel als ze zeggen dat hij achteraf eerder bloed had moeten prikken. Ik ben met 9 maand al bij de KA geweest. Ze dachten toen niet aan coeliakie omdat hij daarvoor te weinig gluten binnen kreeg. Ik moest toen maar de gluten achterwege laten en weer herintroduceren met 13/14 maand. Weer terug bij KA geweest en die zagen de noodzaak toen niet. En in de tussentijd is het bij mij heel even wegge-ebt, gezocht naar andere wegen en manieren om erachter te komen wat er dan aan de hand kon zijn. Ik kon mijn vinger er gewoon niet opleggen wat het kon zijn, maar dat er iets moest zijn stond voor mij als een paal boven water. Dus sja, tot aan het bloedprikken en zelfs toen heb ik getwijfeld..Dacht ik nog dat hij er niet ziek genoeg voor was..Afgelopen zaterdag heeft hij echte buikpijn-aanvallen gehad, zo sneu! En als je dan de diagnose hebt is het alsnog een mokerslag..
Vragen, sja, plenty

, waar begin je..Accuut op dieet werd er gezegd. Ik ben vandaag de dietist gebeld maar kan ik morgen pas weer bellen. Ze werkt ook maar 1 dag in de 14 dagen dus of dat wat uithaald..
Mijn vader en opa hadden ook coeliakie, maar dat is zeker zo'n 25 jaar terug. Er is in de tijd zoveel veranderd, zoveel beter geworden. Nu kun je gewoon eten kopen, brood, haha.
Hoe is de overgang gegaan bij jullie van 'normaal' tot glutenvrij? Werd dat een beetje goed ontvangen? Hoe maak ik R.duidelijk en kan ik hem erop voorbereiden op wat er gaat komen?
Ik ben direct lid geworden van de coeliakie-vereniging. Check dus, haha.
Hebben jullie zelf een broodbakmachine aangeschaft, en hoe precies komt het als ie al 1x is gebruikt bijvoorbeeld? Kunnen jullie het merken als de kleine gluten heeft gehad?
Ik denk dat ik morgen maar even bij de Appie binnen loop, op advies van de KA. En per wanneer hadden jullie alles over in glutenvrij? Ik heb mezelf de streefdatum maandag gegeven. Dan helemaal 'over' op glutenvrij.. Zou dat haalbaar zijn?
Pff, kvind het nogal wat, haha.