Verslagen met memory

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Pauline
J&J MALEDIVEN

Verslagen met memory

Bericht door Pauline »

:shock: sjoerd heeft vandaag van mij en mijn schoonmoeder gewonnen met memory. :o
En we hebben echt geprobeerd om van hem te winnen. Ik heb met verbazing zitten kijken hoe hij wist waar de kaartjes lagen. Hij heeft me zwaar verslagen hoor. Ik had bijna geen kaartjes en hij een hele stapel. Mijn schoonmoeder had ongeveer de helft van wat hij had.

Het was een nieuw memory spel, met echt moeilijke kaartjes in 4 verschillende kleuren, met allerlei verschillende sporten erop. We haalden hem net uit het plastic :roll: ooit gekregen bij een kindermenu bij de snack koerier.

Nog steeds vraag ik me af hoe hij het deed.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Thommy
J&J MAURITIUS

Re: Verslagen met memory

Bericht door Thommy »

:mrgreen:
Wen er maar aan....zo te horen gaat het vaker gebeuren.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
mijadja

Bericht door mijadja »

Hihi, ja, dat voelt verslagen he. Knap kind, belooft nog wat!!
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Knap hoor! Kan hij ook op zijn beurt wachten? Als ik met Robin memory speel moet ik de hele tijd zijn grijpgrage handjes weghalen..
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
@ri

Bericht door @ri »

:D knappe S joerd

Maar.. ter relativering; mijn zus (kinderpsycholoog) vertelde dat het te maken heeft met de manier waarop hun hersens werken. Zodra ze een jaar of 7 zijn, verdwijnt dat aspect in de hersenen en denken ze zeg maar zoals wij (volwassenen). Dus als hij 7, 8 is dan heb je weer een kans :D
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Ik win ook écht niet van Meike hoor. Tussendoor gaat ze nog even dansen of onder de tafel kruipen en zingen enzo. Zit ze vanalles te doen behalve op te letten dus en dan nóg ... Vaak vindt ze het zielig dat ik zo weinig kaartjes heb en dan gaat ze me nog helpen ook :)
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Eve71ne schreef:Ik win ook écht niet van Meike hoor. Tussendoor gaat ze nog even dansen of onder de tafel kruipen en zingen enzo. Zit ze vanalles te doen behalve op te letten dus en dan nóg ... Vaak vindt ze het zielig dat ik zo weinig kaartjes heb en dan gaat ze me nog helpen ook :)
Ja, maar Meike is even oud als Maarten. Daar win ik het ook niet van. Maar een 3 jarige ....
:?
daar stond ik echt even van te kijken :?
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

@ri schreef::D knappe S joerd

Maar.. ter relativering; mijn zus (kinderpsycholoog) vertelde dat het te maken heeft met de manier waarop hun hersens werken. Zodra ze een jaar of 7 zijn, verdwijnt dat aspect in de hersenen en denken ze zeg maar zoals wij (volwassenen). Dus als hij 7, 8 is dan heb je weer een kans :D
oh gelukkig maar :)
Ilse

Bericht door Ilse »

@ri schreef::D knappe S joerd

Klopt, schijnt er mee te maken dat kinderen dan kunnen lezen (vlot lezen). Zodra je leert lezen en dat vlot kunt, verlies je dat aspect.
Plaats reactie