Danique krijg sinds eind november geen borstvoeding meer, maar blijkbaar is het ineens weer erg interessant. Ze komt regelmatig bij mij op schoot zitten met de mededeling dat ze 'mama borst drinken wil'.
Nu is het wel zo dat een vriendin en zusje van mij recentelijk een baby hebben gekregen (en beide geven bv), maar dat heeft zij nog niet gezien.
Toch typisch... Heeft iemand dit wel eens meegemaakt dat een aantal maanden later ineens weer om bv gevraagd wordt?
Ze blijft er ook best lang in hangen, kan echt heel lang zitten mokken omdat ze het niet krijgt. Als ik dan zeg dat het op is, zegt ze parmantig "nee", trekt mijn shirt omhoog, wijst naar mijn borsten en zegt: "kijk, daar!'"
Danique wil weer bv....
Danique wil weer bv....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Re: Danique wil weer bv....
Grappig zeg!
N0ëlle zei het ook regelmatig en dan mocht ze van mij best proberen of ze het nog kon. Maar die techniek was ze al heel snel verleerd. Zou het helpen als je Danique het ook eens laat proberen?
N0ëlle zei het ook regelmatig en dan mocht ze van mij best proberen of ze het nog kon. Maar die techniek was ze al heel snel verleerd. Zou het helpen als je Danique het ook eens laat proberen?
David is het nog steeds niet vergeten en vraagt er regelmatig om, maar het wordt nu gelukkig minder. Maar soms ineens verzint hij idd dat hij wil drinken. Laatst trok hij mijn shirt omhoog en hoppa zoog zichzelf vast :s ik ben heel benieuwd hoe het wordt als de baby er is.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Heb ik wel aan gedacht hoor. Maar het afbouwen is al op mijn verzoek gegaan, ik ben bang dat als ze het nog wel kan dat ze het weer vaker wil. En daarbij, ik gebruik momenteel medicijnen die niet met bv mogen...LiesbethN schreef:Grappig zeg!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Hier ook hoor!
Toen F edde geboren was, was Je!mer al een half jaar gestopt, maar hij wilde het ook wel weer proberen. Ik heb hem maar even laten begaan, en toen bleek dat hij het niet meer kon was het ook klaar. Sindsdien heb ik niks meer gehoord.
Toen F edde geboren was, was Je!mer al een half jaar gestopt, maar hij wilde het ook wel weer proberen. Ik heb hem maar even laten begaan, en toen bleek dat hij het niet meer kon was het ook klaar. Sindsdien heb ik niks meer gehoord.

Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Robin is gestopt met bv toen hij ruim twee jaar was. De passie voor mijn borsten is er, nu een jaar later, nog altijd. Hij wil regelmatig even kijken en even voelen en vraagt of er nog melk uit komt. Toen ik laatst antwoordde dat er nu geen melk meer inzit kreeg ik als antwoord: "Dan moet mama die er weer inschenken." Zo schattig
. Hij wordt nooit boos of mokkig als blijkt dat het niet meer kan. Vindt het gewoon een reuze boeiend onderwerp.

Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)