Ik heb ruzie met photobucket. Ik had de foto's verkleind en bijgesneden maar het lukt niet met het plaatsen. Grrrr.

Wat vinden jullie er van? Eerlijk zeggen.
Moderator: Chantal
Haha, nee deze Menno en Evelien wonen heel ergens anders.Deborah schreef:leuk geworden hoor! En wat ik denk ik nog grappiger vind....... Dat je deze taart voor mijn ex hebt gemaakt
als zij tenminste in L ee k wonen?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt met die roller. Heb je mss een link, want ik ben wel benieuwd.Annemarie schreef:Ik denk waarom krijgt ze op zo'n mooie, strakke taart nu zulke kritische antwoorden, maar daar vroeg je om.
Ik vind hem echt heel mooi, dat het wat dikker is komt doordat je molds gebruikt, bij de knoopjes vind ik dat de knoopjes juist echt maken, lint is eigenlijk wat dunner. Ik heb van die rollers waar je een soort ringetje omheen doet zodat je alles even dik (of dun) uit rolt. En voor lint heb ik een soort roller.
Mijn enige commentaar is dat ik vind dat de knoopjes iets hadden moeten doen. Bijvoorbeeld dat je het einde van een lint ziet en een knoopje het vast maakt.
Om kleur goed op de foto te krijgen kun je het best met daglicht fotograferen of met een bouwlamp of daglichtlamp extra belichten.