Klaagzang aan
Ik kan er zo van balen dat s bij iedereen binnen 10 minuten slaapt, behalve als ik in de buurt ben. Bij oma 2 verhaaltjes, kus en dag en hij gaat liggen en is zo vertrokken. Oma hoeft er niet bij te blijven. Idem bij opa en oma en bij Mp als ik niet thuis ben. En bij mij? Hij slaapt nu net anderhalf uur na de twee verhaaltjes, kus en welterusten. En ik baal er gewoon van. Waarvoor hebben al mijn kids dit (gehad)? Ik hou vol omdat ik inmiddels weet dat het met bijna 4 wel ong over is. Maar wat is dat toch? En hebben anderen dat ook?
Klaagzang uit
Bij iedereen slapen behalve bij mij
Bij iedereen slapen behalve bij mij
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Re: Bij iedereen slapen behalve bij mij
Ja, bij ons ook en dan vooral met Danique. Drama was het slapen altijd en daarom ging Danique regelmatig even naar mijn schoonouders zodat ik kon bijtanken. En daar sliep madam de sterren van de hemel zonder enig gemopper! Je begrijpt dat ze daar vaker naar toe ging (al vond ik het niet leuk dat het daar zo goed ging). Inmiddels gaat het thuis ook goed (nou ja, nog even niet na die operatie, maar daarvoor wel), dus ja, er komt een eind aan. Alleen is het zo enorm frusterend als je er middenin zit....
(en het goede nieuws is dat ze er gisteravond bij mijn ouders met het slapen óók een zooitje van heeft gemaakt!)
(en het goede nieuws is dat ze er gisteravond bij mijn ouders met het slapen óók een zooitje van heeft gemaakt!)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Ik zou er trots op zijn! Blijkbaar weet jouw zoon dat je naar hem luistert en heeft hij niet het gevoel dat het geen zin heeft. Andere optie: je bent gewoon fijn om bij te zijn!
Bij ons precies zo.
Als ik het dan helemaal zat ben zeg ik: zo papa komt je nu nog even een zoen geven en mama gaat NU weg.
Werkt heel goed....
Als ik het dan helemaal zat ben zeg ik: zo papa komt je nu nog even een zoen geven en mama gaat NU weg.
Werkt heel goed....