Bellen;)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Bellen;)

Bericht door Charlotte »

Ik ben veel aan het bellen en dat ziet Jochem ook. Hij heeft een speelgoedtelefoontje en hij loopt de hele dag door dat ding te babbelen. Zo leuk om te zien, hij geeft m ook aan mij en dan mag ik even met iemand praten.... laatst vroeg ik waar papa was en toen liep ie ook gelijk naar de telefoon :oops:. Misschien bellen we iets te veel....
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Bellen;)

Bericht door Mare »

Schattig hè dat nadoen. Ik bel bijna nooit en loop weg als ik gebeld word, zodra David een telefoon pakt loopt hij ook door of uit de kamer :P
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ves

Re: Bellen;)

Bericht door Ves »

V incent gaat zo ver dat hij alles wat ongeveer het formaat van een telefoon heeft, tegen zijn oor houdt om te bellen :) . En hij is gewend dat zijn vader soms met zijn smartphone skypet, dus hij probeert ook dingen te laten zien door de gewone telefoon erop gericht te houden (kijk es opa, wat ik gemaakt heb!) :lol: .
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Bellen;)

Bericht door Charlotte »

Dat soort dingen vind ik dus zo leuk aan deze leeftijd, dat nadoen!!!! Helemaal leuk!!! Maakt je ook wel bewust van je eigen gewoontes.
@Ves, grappig dat V alles laat zien door de telefoon, knap als Opa het dan ook echt kan zien :lol:

@Nina, Grappig hè!!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Bellen;)

Bericht door Mamalon »

Leuk he? Lieke belt met haar handje (eerst intoetsen, dan aan haar oor houden en dan honderduit kletsen). Heerlijk om te zien!
Mamalon
Chabeli

Re: Bellen;)

Bericht door Chabeli »

haha ja leuk he! Sara doet het nu ook. Zo grappig. Ze pakt mijn iphone, houdt hem aan haar oor en zegt "hi". Errug schattig! :verliefd:

Die touchscreen had ze trouwens al heel vroeg door, ik geloof dat ze een maand of 7 was. Het grappige is, dat ze van de week de huistelefoon in haar hand had en er geen raad mee wist haha. Het deed haar denk ik meer denken aan een afstandsbediening. :?
wennetje

Re: Bellen;)

Bericht door wennetje »

Ik weet dankzij mijn zoon dat ik door het huis ga lopen als ik bel, nooit bewust van geweest maar daar liep meneer, met een rekenmachine tegen zijn oor; liet netjes stiltes vallen, lachte zo nu en dan en eindigde met 'doei'. Later werd dat een speelgoedtelefoon en tegenwoordig de echte telefoon, dan moet oma gebeld worden.
Plaats reactie