soms zit er inderdaad wel meer dan 1 uur tussen (alleen zijn het geen hele voedingen, ik tel ze maar als 1,5

)
Fruit geef ik niet elke dag, want anders is het wel heel weinig ja.
4 maximaal 5 voedingen komen hier dus veel voor. Net heeft hij ruim 4 uur geslapen en vandaag dus pas weer 2 voedingen (misschien 2,5) gehad. Ik ga daar wel 4 van proberen te maken hoor! Ik zie de bui al hangen op het cb als hij niet goed gegroeit is. Toch is hij sterk, ontwikkelt, alert enz. dus ik maak me niet echt druk. Wie weet komt er een moment dat hij weer 6 keer wil drinken.
Ik ben gister weer bij de arbo geweest en wat daar gebeurd is... het is zo ongeloofwaardig.... Ik ging er in ieder geval in tranen weg.
Ik kwam en hij vroeg hoe het ging. Ik zeg: nog altijd een beetje hetzelfde. Ik vind dat het best goed gaat. Ben wel n.a.v. de vorige keer arbo gesprek bij de huisarts geweest en deze heeft gezegd dat ik wel last heb van angsten en dwangmatig handelen, op gebied van geluid. Hij vroeg wat het advies van de ha was. Waarop ik het hele verhaal uitgelegd heb. Ondertussen zat hij te typen...
Toen zei hij: je werkgever vind dat je niet goed functioneert, je manipuleert je huisarts, de behandeling die je krijgt is niet adequaat.
Ik: huh? mijn werkgever vind dat ik niet goed funtioneer??? Ik heb pas 1 dag gewerkt. Heeft u hen dan na afgelopen donderdag gesproken? Nee dat had hij niet... Ik; huh???
Ik; de huisarts manipuleer. Ja de ha gaf aan dat je medicatie moest gaan slikken. Ik: nee, ik moest nadenken over medicatie en psycholoog en we hebben de keus gemaakt naar een psycholoog te gaan.
Dat laat dus zien dat je manipuleert.... huh????? huh????
Ik mag een second opinion bij het uwv gaan vragen, ik moet mijn huisarts informeren dat de behandeling niet adequaat is (zij zal me dan wel doorsturen naar de psychiater, ik: huh???) En je mag nu niet meer werken. ik: huh????
nouwja, ik weet het allemaal echt niet meer.
Ik ga morgen de huisarts bellen (die is ma di en wo op bijscholing) en het hele verhaal maar uitleggen en vragen of zij de arbo kan bellen. Ik heb gelijk mijn werkgever gebeld en die was op z'n zachtst uitgedrukt: hoogst verbaasd....
Ik wil best een second opinion bij het uwv maar dan wil ik wel dat er iemand met me meegaat die meeluistert. (iemand van het werk ofzo)
Echt, die man maakt me kapot! Vorige keer moest ik ineens accuut aan het werk. Ben ik net zover dat ik werk mag ik niet meer. En waarom??? ik snap het gewoon echt niet.
Ik word door hem voor gek verklaard lijkt het wel en ik snap gewoon niet waarom. Dat maakt me zo verdrietig. Ik ben zo hard bezig, ik doe zo mijn best, mijn werkgever was blij dat ik er weer was. Ik heb leuke klussen van hem gekregen om te doen en nu dit??
sorry mijn hoofd zit vol met mezelf....