Jaaaa, ze loopt!
Jaaaa, ze loopt!
Het heeft eventjes geduurd (ze liep al een aantal maanden steeds een paar stapjes), maar nu loopt ze dan toch echt helemaal los!! Ze valt nog wel vaak op haar bips, maar gelukkig durft ze wel weer gewoon door te gaan.
Ik ben zo ongelooflijk trots! Gek he. Misschien wel trotser dan ik bij Tomás was. Mijn kleine meisje is echt geen baby meer. Het is wel even slikken!
Het is nog niet gelukt om het op film of foto te zetten, maar zodra ik er een heb dan zal ik deze posten.
Ik ben zo ongelooflijk trots! Gek he. Misschien wel trotser dan ik bij Tomás was. Mijn kleine meisje is echt geen baby meer. Het is wel even slikken!
Het is nog niet gelukt om het op film of foto te zetten, maar zodra ik er een heb dan zal ik deze posten.
Re: Jaaaa, ze loopt!
Oooooh wat een mijplaal he! Geweldig! Kan niet wachten op de filmpjes!
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Heerlijke mijlpaal hè, wat kan je dan trots zijn.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Jaaaaa, goed zeg. Herkenning, heel veel herkenning!!!! Leuk hè?! Ik zou ook trots zijn en ja kleine meisjes (en jongens) worden groot.....
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Geweldig! leuk zeg, en dan zijn ze ineens groot...
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
grappig hè, mark is even groot, bijna even zwaar en heeft net 3 x op zijn buik gerold
knap hoor dat ze kan lopen!

knap hoor dat ze kan lopen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
knap hoor! En héérlijk trots zitten zijn is toch ook zo heerlijk! Lekker van genieten(en achteraan rennen
)