Over slapen en zindelijkheid.

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
annelinda

Over slapen en zindelijkheid.

Bericht door annelinda »

Anne heeft vandaag voor het eerst op de wc een poepje gedaan. We waren bij mijn ouders, ik zag dat ze moest poepen en vroeg wil een poepje op de wc doen en ze gelijk volmondig JA. Dus wij snel naar de wc en ja hoor een flinke keutel! Ze had zo'n tros koppie! Na het middagslaapje riep ze heel hard plasje plasje, wij rennen naar de wc en we waren op tijd! Later thuis nog een een plasje! Ze was zo trots wat ze had gedaan dat ze het voor deed aan papa en opa wat ze had gedaan had. Met houding en (wc)papiertje aan toe! Ben supertrots op de kleine meid.

En vandaag nog een overwining, ze ligt te slapen in haar eigen bed. Zonder dat ze bij ons in slaap is gevallen!
De laatste tijd was het elke avond drama, als ze haar eigen bed zag was het al krijsen en gillen. Maar ik heb bijna ander half uur naast haar gezeten en toen was ze heel slaperig en kon ik zonder dat ze hoefte huilen weg! YES!
Ves

Re: Over slapen en zindelijkheid.

Bericht door Ves »

Wat knap dat ze al zover is qua zindelijkheid! En fijn dat het slapen beter lijkt te gaan.
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

wat goed van haar en fijn voor jullie.
Maar da`s dan ook een poos dat ze bij jullie in slaap heeft moeten vallen ( ik worstel nu met dat "probleem"....).
Goed dat ze zich nu ook in haar eigen bedje veilig voelde.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Suuz

Bericht door Suuz »

wat goed zeg!

P is ook zo bezig met het zindelijkheid.. alleen komt het met fases dus dan een hele dag goed, en daarna vind ze het wel ff welletjes. Ze kan het dus wel. Ga van de zomer echt beginnen.. Onderbroekjes aan.. en potje in de woonkamer (ze kan nog niet bij de klinken van de deuren)
annelinda

Bericht door annelinda »

Ik hoop dat de zindelijkheid doorzet, maar het zal vast met vlagen gaan. Idd wat je zegt Suuz, mooi weer, dan de luier uit en kijken hoe het gaat!

O ja dat moeilijk (niet) in slaap vallen in haar eigen bedje is niet altijd zo geweest hoor. Dat is echt van de laatste tijd. Wat wel met een grote regelmatig was dat ze halvewege de nacht bij ons in bed kwam. Maar nu begon het al bij ons in bed.... Een avondje samen is ook wel erg fijn.
Plaats reactie