G. is nu 4 maanden. Het gaat hartstikke goed met hem. Hij drinkt zowat elke 4 uur bij mij. Rond half 11 's avonds maak ik hem wakker en dan slaapt hij als ik hem niet wek al tot een uur of half 9. Als B. naar school moet maak ik hem rond half 8 wakker. Hij zit dus op zo'n 5 voedingen.
Nu ben ik afgelopen week bij het CB geweest en hij groeit goed. Volgt mooi de middellijn voor zowel lengte als gewicht. Volgens hen is de richtlijn nu ook bij bv met 4 maanden met bijvoeding te beginnen. Ik zie dit echter niet zitten. Heb het idee dat de bv dan terug kan gaan lopen en ik vind het gewoon niks ook wat ik in het verleden heb gelezen over meer risico op allergieën als je eerder met bijvoeding begint.
Zijn er hier mensen die voor de 6 maanden met bijvoeding starten in combinatie met bv?
En volgense de verpleegkundige zou 4 voedingen ook al voldoende zijn. Ik weet dat dit zo is bij kv. Ik ben echt als de dood dat mijn productie instort. Bij B. ben ik rond 6,5 maand over gegaan naar 4 voedingen + bijvoeding (op advies van de arts omdat B. geen bijvoeding wilde eten

Zijn er hier mensen (en baby's) die voldoende hebben aan 4 x bv?