Wat kun je stressen als...
Wat kun je stressen als...
je baby niet wil drinken met dit weer! Sjoerd doet sinds gistermiddag ziekig aan. Famke is ook ziek, dus op zich niet zo vreemd. Maar sinds gisteravond wilde hij gewoon helemaal niet meer drinken, nadat ik vond dat hij overdag ook al matig dronk. Vanmorgen direct naar de huisarts gegaan, die ons doorstuurde naar de kinderarts. In de wachtkamer werd hij ineens helder wakker, ging lekker drinken, en gaf daarna de kinderarts de allerliefste lachjes tijdens het onderzoek.
We zijn weer naar huis gegaan met de conclusie dat hij hetzelfde mankeert als Famke. We moeten terugkomen als hij opnieuw slecht drinkt of we hem zieker gaan vinden. Gelukkig drinkt hij sindsdien weer als een tierelier en lijkt er weinig meer met hem aan de hand.
Poeh, wat kun je soms toch voor onverwachte dingen komen te staan met kinderen. En wat kan zo'n situatie zich ook weer snel wijzigen, gelukkig!
We zijn weer naar huis gegaan met de conclusie dat hij hetzelfde mankeert als Famke. We moeten terugkomen als hij opnieuw slecht drinkt of we hem zieker gaan vinden. Gelukkig drinkt hij sindsdien weer als een tierelier en lijkt er weinig meer met hem aan de hand.
Poeh, wat kun je soms toch voor onverwachte dingen komen te staan met kinderen. En wat kan zo'n situatie zich ook weer snel wijzigen, gelukkig!
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Re: Wat kun je stressen als...
Heel herkenbaar! En wat fijn eigenwijs om dan in de wachtkamer weer te gaan drinken
Misschien was het daar lekker koel?

Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Dat was ook mijn eerste gedachte. Gelukkig drinkt hij weer. Sterkte met je ziekenboeg.michelle schreef:Heel herkenbaar! En wat fijn eigenwijs om dan in de wachtkamer weer te gaan drinken![]()
Misschien was het daar lekker koel?
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Poeh,bij niet drinken zou ik ook wel stressen. Gelukkig heeft hij zich nog bedacht. Beterschap voor je kinderen!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
-
- J&J SANTORINI
oh daar ga je inderdaad van stressen, en dan ook nog met dit weer. Ik schrok wel meteen even toen ik je eerste regels las, want zo kwamen wij ook bij de kinderarts terecht en heeft hij een week in het ziekenhuis gelegen. Maar gelukkig ging Sjoerd daar weer goed drinken! Hoe gaat het nu, drinkt hij nog steeds goed, en gaat het verder alweer wat beter met hem? En hoe gaat het met Famke?
mwah, ik vind het nog niet heel geweldig, gister best slaperig en drinkt steeds halve beetjes. plasluiers blijven nog wel acceptabel. Ik kijk vandaag eens even aan of hij wat wakkerder en alerter is nu het wat koeler is, anders ga ik vanmiddag toch de kinderarts even bellen.Mamarielle schreef:Hoe gaat het nu, drinkt hij nog steeds goed, en gaat het verder alweer wat beter met hem? En hoe gaat het met Famke?
Famke knapt goed op. Helaas heb ikzelf ook het virus te pakken inmiddels

-
- J&J SANTORINI
oh wat balen dat jij nu ziek bent...
Is Gertjan wel thuis?
En ook naar dat Sjoerd nog niet zo geweldig drinkt. Gelukkig zijn z'n plasluiers nog wel goed, en je houdt het ook vast wel goed in de gaten. Dat jij nu ziek bent werkt natuurlijk ook niet mee. Hopelijk is hij vandaag wat wakkerder en drinkt hij weer wat beter! Maar vaak proberen aan te leggen, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. En anders wat tussendoor proberen te kolven? Al is het maar om je eigen produktie op pijl te houden. Want wat zakte mijn produktie snel in zeg toen we eenmaal in het ziekenhuis waren, en hij dus zo'n 2 dagen ofzo veel minder had gedronken. Daar schrok ik echt van, ik had daar echt nooit problemen mee en eerder last van teveel melk.
Heel veel sterkte en beterschap! En als je het niet vertrouwd inderdaad de kinderarts maar weer bellen hoor!

En ook naar dat Sjoerd nog niet zo geweldig drinkt. Gelukkig zijn z'n plasluiers nog wel goed, en je houdt het ook vast wel goed in de gaten. Dat jij nu ziek bent werkt natuurlijk ook niet mee. Hopelijk is hij vandaag wat wakkerder en drinkt hij weer wat beter! Maar vaak proberen aan te leggen, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. En anders wat tussendoor proberen te kolven? Al is het maar om je eigen produktie op pijl te houden. Want wat zakte mijn produktie snel in zeg toen we eenmaal in het ziekenhuis waren, en hij dus zo'n 2 dagen ofzo veel minder had gedronken. Daar schrok ik echt van, ik had daar echt nooit problemen mee en eerder last van teveel melk.
Heel veel sterkte en beterschap! En als je het niet vertrouwd inderdaad de kinderarts maar weer bellen hoor!
O dat is vervelend Ester! Dan zakt je productie nog wat verder in, of niet?
Heel veel beterschap!
Heel veel beterschap!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
-
- J&J SANTORINI
hoe is het nu met Sjoerd en met jou Ester? Ik hoop weer wat beter! Is Gertjan ook thuis vandaag zodat je rustig aan kunt doen?
ja daar zou ik ook van in de stress schieten hoor. hopelijk knapt hij snel op
volgende keer maar weer in de wachtkamer gaan voeden
beterschap voor jullie allemaal
volgende keer maar weer in de wachtkamer gaan voeden

beterschap voor jullie allemaal
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
't gaat een stuk beter met Sjoerd. Gister al weer een stuk alerter, en vandaag wil hij váák drinken dus dat is mooi.
Ik voel me zelf ook wel weer redelijk. Gelukkig, want gertjan zit in de nachtdienst tot dinsdag, dus ik sta er overdag en 's nachts alleen voor.
Ik voel me zelf ook wel weer redelijk. Gelukkig, want gertjan zit in de nachtdienst tot dinsdag, dus ik sta er overdag en 's nachts alleen voor.
-
- J&J SANTORINI
gelukkig gaat het weer beter met Sjoerd en drinkt hij weer goed, fijn!
Het is dan wel weer extra zwaar dat je het nu helemaal alleen moet doen. Hopelijk kun je af en toe wat rustmomentjes pakken en knap jij ook snel weer helemaal op! Beterschap!
Het is dan wel weer extra zwaar dat je het nu helemaal alleen moet doen. Hopelijk kun je af en toe wat rustmomentjes pakken en knap jij ook snel weer helemaal op! Beterschap!
-
- J&J SANTORINI
Hé Ester,
hoe is het nu met jou en Sjoerd?
hoe is het nu met jou en Sjoerd?
stuk beter. Wel moe van het weekend, productie is behoorlijk ingezakt, dus Sjoerd wilde vaak drinken, dag en nacht. Wel een goed teken dus, maar ook vermoeiend