Espen is multifunctioneel: hij schopt, slaat en smijt. en hij zet het parket in de was. weliswaar met de twee dure flessen zonnebrand die ik net had gekocht. vandaar dat hij in de aanbieding gaat
ik heb het eerst met een hele keukenrol schoongeveegd, toen met allesreiniger en water gedaan en als laatste met parketreiniger. het ziet er weer normaal uit. kind geweekt in het bad. niks meer te zien. gelukkig. maar wel 20 euro aan zonnebrand naar de Fillistijnen. grrrrrrr.
Als je 'm eind van de middag op het Scheveningse strand achterlaat, wil ik wel een paar uurtjes naar hem omkijken hoor. Houdt hij van picknicken op het strand?
We kunnen wel ruilen. Alleen wordt het er dan niet beter op, ben ik bang. Hier heeft Cay eerst de halve fles leeg geknepen in het bad buiten om vervolgens de rest onder onze overkapping te smeren. Op de grond en in de klompen en schoenen van zijn zusters Smijten en schoppen kan hij ook als de beste.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (34), Sandrina (32), Sarah (20), Elise (19) en Cay (16)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
het is dat hij zo schattig is, dus ik houd hem maar.
het is mijn straf dat ik altijd zo zit te lachen bij anderen om dit soort items. Leander deed dat soort dingen nooit. maar nu heb ik ook zo'n doerakje.