Jochem heeft last van de warmte (wie niet ) en daarbij een slecht humeur. We hebben nu mopperdag nummero 3 . En ik word t een beetje beu, want het blijft nog wel even mooi weer . Ik doe er alles aan om hem vrolijk te krijgen, badje met water, buiten op zijn fietsje, samen fietsen met hem voorop, maar na verloop van tijd is niets meer goed. Iemand nog ideeën om af te koelen of herkenning?
Hier zijn ze de hele week al aan de gang....hangen en ruzie maken, is waar ze momenteel erg goed in zijn. Ik was het zat vandaag, heb ze ieder op hun eigen kamer geparkeerd.Tips heb ik helaas ook niet....
hou er rekening mee dat dit weer vermoeiend is. Probeer hem weer een keer extra te laten slapen en leg hem dan zo koel mogelijk weg.
Jesse slaapt nu echt meer, moet wel zeggen dat hij nu buiten makkelijker verkoeling zoekt als vorig jaar.
Pauline schreef:er staat hier een badje gevuld met vers water... maar ja hij zal nu wel in bed liggen en ik denk dat wij rond een uur of 3/half 4 weggaan...
Dat is een lief en verleidelijk aanbod . Maar wij gaan vanmiddag ook weg, morgen misschien????
Petra schreef:hou er rekening mee dat dit weer vermoeiend is. Probeer hem weer een keer extra te laten slapen en leg hem dan zo koel mogelijk weg.
Jesse slaapt nu echt meer, moet wel zeggen dat hij nu buiten makkelijker verkoeling zoekt als vorig jaar.
Vermoeiend is t voor iedereen, en koel wegleggen doen we zeker. Hij heeft een waaier boven zijn bed hangen en die staat aan als hij in bed ligt. Helaas slaapt Jochem er overdag niet meer van, ook niet als je m een 2eX weglegt, dat pikt ie gewoon niet(helaas voor mij). Gelukkig slaapt ie snachts wel gewoon, dus daar geen 'last'
Pauline schreef:er staat hier een badje gevuld met vers water... maar ja hij zal nu wel in bed liggen en ik denk dat wij rond een uur of 3/half 4 weggaan...
Dat is een lief en verleidelijk aanbod . Maar wij gaan vanmiddag ook weg, morgen misschien????
we gaan morgen wel even wat kampeer spullen kopen maar verder zijn we thuis. even bellen van te voren en het komt goed
enneh, je hebt de sleutel
Mijn humeur is ook niet goed, kan zelf ook wat minder hebben, fijne wisselwerking dus. Vandaag is overigens de eerste dag dat Joris wel een redelijk humeur heeft, afgelopen dagen was dramatisch.
ook al is het mooi weer, van mij mogen ze ook gewoon binnen spelen. computeren of een dvdtje kijken tussendoor.
ik wil ook niet de hele tijd buiten zijn..
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ik druf t bijna niet te zeggen, maar ik denk dat mn berichtje geholpen heeft . Vandaag is ie vrolijk en gezellig. Ml is nu met hem fietsen en ik ga even rommelen. vanmiddag zien we wel wat we gaan doen.
@Chantal, ik zit ook niet de hele dag buiten met J, daar word niemand vrolijker van. We wisselen t lekker af. Voordeel van jou kids is dat ze zichzelf kunnen vermaken
haha grapjas.. zichzelf vermaken.. zolang er overal 2 van liggen is het prima. ballen, waterpistolen, autootjes, bananen enz.
maar als er ergens maar eentje van is hebben we ruzie in de tent hoor!
die van mij zijn bijna 5 en 6,5 jaar oud. maar ik kan ze geen uurtje alleen laten 's ochtends of zo om uit te slapen...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Chantal schreef:haha grapjas.. zichzelf vermaken.. zolang er overal 2 van liggen is het prima. ballen, waterpistolen, autootjes, bananen enz.
maar als er ergens maar eentje van is hebben we ruzie in de tent hoor!
die van mij zijn bijna 5 en 6,5 jaar oud. maar ik kan ze geen uurtje alleen laten 's ochtends of zo om uit te slapen...