kaatje71 schreef:had jij daar ook niet al eerder een berichtje over geplaatst, dat je buren zeggen dat ze last hebben van je zoon?
Klopt dat was ik.
Ik ben echt helemaal gesloopt nu…
Ik had net een heel verhaal getypt over vandaag, maar toen lag het forum er bij mij opeens uit; verhaal weg. Nog een poging. De ochtend was erg lang. We waren al vroeg aan het knutselen en dan vind ik het heerlijk om hem zo bezig te zien. Toen hij baldadig werd met de verf was het knutselen afgelopen. Vervolgens steeds maar dingen doen die niet mochten (bv. in de tuin met aarde gooien), gillen, schreeuwen. Ik was blij toen we op pad konden op kraamvisite en zwemmen, dat was heel leuk. Toen we weer thuiskwamen leek het een stuk beter te gaan, maar al gauw was het weer mis: klieren, uitdagen, niet luisteren, gillen, 3 strepen stoepkrijten, dan wéér wat anders willen, grrr. En veel met dingen gooien. Boos op hem worden, streng zijn, straf, het hielp allemaal niet. Man, wat voel ik me dan machteloos zeg, kan niet eens mijn eigen peuter aan. En wat ga ik aan mezelf twijfelen, doe ik het wel goed… terwijl het soms ook écht wel goed gaat, maar soms… nu dus… vooral de laatste week HELEMAAL NIET. Ik werk er zo hard aan en dan is dit zo frustrerend. Please, laat het een fase zijn… !