Toen ze trots naar buiten rende om het aan Milou te laten zien, was Milou (die altijd veel te bang was voor het schieten) gelijk overgehaald. Ze kon natuurlijk niet achter blijven bij haar kleine zusje, en helemaal niet omdat Yara zei dat het geen pijn deed.
Milou was veel zenuwachtiger, zei ook 1x au bij het schieten (2 kanten tegelijk), maar dat was dan ook het enige. Eerste paar keer draaien vond ze ook nog wel spannend, nu doet ze het zonder problemen zelf.
De meiden zijn er helemaal blij mee en ook op school/kdv hebben ze het al trots aan iedereen laten zien.
Oja, en zondag dacht ik eens flink te gaan oefenen met Yara zonder zijwieltjes. Ik heb haar geholpen met opstappen, ze begon te trappen, ik liet haar na 1 meter los en ze fietst zo verder, het hele rondje, alsof ze nooit anders gedaan had. Dus nu kan Yara ook zonder zijwieltjes fietsen. Ze had 1 dag nodig om te oefenen met opstappen, en zelf opstappen op haar 16 inch lukt ook nog niet. Maar op de 12 inch fietst gaat het echt helemaal geweldig. Scheelt mij een hoop rondjes erachteraan rennen