kleine meisjes worden groot

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Nancy
J&J MAURITIUS

kleine meisjes worden groot

Bericht door Nancy »

Volgens mij heb ik hier nog helemaal niet verteld dat Yara en Milou vorige week gaatjes hebben laten schieten. Yara vroeg er al maanden om, maar in de winter met die vrieskou en muts op leek mij dat niet zo'n goed idee. Vorige week kwam het er dan eindelijk van. Mevrouw gaf geen kik en zei ook achteraf dat het helemaal geen pijn deed. Wat een bikkel he.

Toen ze trots naar buiten rende om het aan Milou te laten zien, was Milou (die altijd veel te bang was voor het schieten) gelijk overgehaald. Ze kon natuurlijk niet achter blijven bij haar kleine zusje, en helemaal niet omdat Yara zei dat het geen pijn deed.

Milou was veel zenuwachtiger, zei ook 1x au bij het schieten (2 kanten tegelijk), maar dat was dan ook het enige. Eerste paar keer draaien vond ze ook nog wel spannend, nu doet ze het zonder problemen zelf.

De meiden zijn er helemaal blij mee en ook op school/kdv hebben ze het al trots aan iedereen laten zien.

Oja, en zondag dacht ik eens flink te gaan oefenen met Yara zonder zijwieltjes. Ik heb haar geholpen met opstappen, ze begon te trappen, ik liet haar na 1 meter los en ze fietst zo verder, het hele rondje, alsof ze nooit anders gedaan had. Dus nu kan Yara ook zonder zijwieltjes fietsen. Ze had 1 dag nodig om te oefenen met opstappen, en zelf opstappen op haar 16 inch lukt ook nog niet. Maar op de 12 inch fietst gaat het echt helemaal geweldig. Scheelt mij een hoop rondjes erachteraan rennen ::wink:
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Esther
J&J MALEDIVEN

Re: kleine meisjes worden groot

Bericht door Esther »

Wat een mijlpalen hè? Leuk hoor.
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Nou wat een leuke mijlpalen! Geniet ervan :-)
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Heerlijke mijlpalen.
Fijn dat je er van kunt genieten dat ze groter worden.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Waar zijn de foto's? Leuk hoor, dat ze zo blij zijn met hun gaatjes. E vi wil ze ook voor haar 6e verjaardag, toen mocht E lle ze ook.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Leuk, maar idd waar zijn de foto's? Geweldig dat ze het fietsen zo snel oppakte.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

fijn te horen dat het goed ging. femke gaat vanmiddag.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Plaats reactie