even opscheppen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hanne

even opscheppen

Bericht door Hanne »

misschien is het wel normaal, maar ik ben het iig niet gewend: Espen heeft zo'n enorm vocabulaire en zulke lange en moeilijke woorden.

Eergisteren kwam hij aan met een van zijn spenen: Mama, dit is mijn lievelingsspeen.
En hij zat met het spelen voor zich uit te zingen: sexy and I know it van lmfao. Weliswaar uitgesproken als: sessie en I noos it. maar toch ook nog met de goede wijs.

ik ben erg trots op hem, al weet ik dat dit dingen zijn waar hij gewoon mee gezegend is en het niet een enorme leerprestatie is.
Ves

Re: even opscheppen

Bericht door Ves »

Leuk is dat, he? Ook V incent kent een heleboel moeilijke, lange woorden en bouwt mooie volzinnen. Komt soms erg grappig uit de hoek (al weet hij het zelf niet altijd) en ik sta regelmatig verbaasd... Nu is hij wel een half jaartje ouder dan E spen, maar toch leuk, die 'wijze' mannetjes van 2.
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Ik vind het dus niet normaal, maar dat kan ook aan mijn kinderen liggen ;). Super knap van hem!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

Haha dat is lachen.

Onze oudste was/is ook zo. Hij was krap 2 en wist spontaan te vertellen "een geluidje kun je niet pakken". Nu is hij 5 en wat hij nu allemaal uitkraamt is onvoorstelbaar. Mijn jongste zoon doet dit wat minder.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
drus
J&J HAWAII

Bericht door drus »

Heerlijk dat kletsen! Bij mij kon @nne dat en is het echt even wennen dat S!mon zich gemiddeld ontwikkeld hierin :P
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Heerlijk he, dat je zo kunt genieten van de ontwikkeling van je kind.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Hanne

Bericht door Hanne »

Gerrie schreef:Heerlijk he, dat je zo kunt genieten van de ontwikkeling van je kind.
ja elke dag is er wel iets wat mijn hart verwarmt. maar niet alleen bij Espen, ook nog steeds bij Leander.
petra1969
J&J HAWAII

Bericht door petra1969 »

Ik vind het knap hoor. Dat doet Cay nog niet. Cay is meer aan het papegaaien. Als ik een moeilijk woord gebruik, dan zegt hij het na. Maar hij komt er niet uit zichzelf mee. Elise was wat dat betreft echt voor. Ik vind het leuk dat ik alles mee mag maken. Van heel snel tot gemiddeld.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Chabeli

Bericht door Chabeli »

heerlijk Hanne, dat je zo kunt genieten! En knap is het volgens mij wel, maar volgens mij heb ik je al eerder hier iets over gezegd :wink: Tomas was ook zo vlot met praten; met anderhalf jaar zei hij woorden als appelstroop en chocoladepasta correct.

Blijf genieten van je mooie en knappe mannen!
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Heerlijk! Zo ging het met A nne ook maar M arijn doet het wat rustiger aan. Alhoewel hij ook sprongen maakt en dat is ook wel genieten..

Het is gewoon heerlijk om naar je kinderen te kijken. Ook de dingen die A nne nu doet en hoe ze veranderd nu ze naar school is vind ik geweldig.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Dat is inderdaad knap.

C. kan wel liedjes zingen met het juiste wijsje maar bed=grippen als lievelings enzo nee dat is echt nog een stap te ver.
Plaats reactie