Danique lelijk gevallen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miranda
J&J HAWAII

Danique lelijk gevallen

Bericht door Miranda »

Ja hoor, wij hebben ook weer eens wat...
Omdat ik zelf al ruim een week niet fit ben en slecht slaap (door verkoudheid en door nachtbrakertje Danique) had ik geregeld dat Marit vanmiddag bij een klasgenootje zou eten en spelen zodat ik even zou kunnen bijslapen.

Net haal ik Marit weer op en Danique gaat daar ook nog even lekker in de tuin spelen. Valt ze daar van de trampoline (wel laag bij de grond) precies op een rand stenen.... :cry: En ja hoor, 3 lelijke plekken op haar hoofd waarvan eentje zodanig dat ik er toch de HA naar heb laten kijken. Het was toch een soort gleufje, met een zwaluwstaartje kon ik het ook niet dichtkrijgen omdat het net onder het haar zit.
HA zag het niet zitten om te lijmen vanwege de plek waar het zit, maar heeft er een soort lijmspray op gedaan.
Danique vond het allemaal wel prima, gaf even aan dat het pijn deed, maar meer ook niet.
Ze ziet er flink gehavend uit. Ze heeft al van dat blonde haar, dus je ziet dit ook nog eens erg goed.... Een flinke schaafwond, 1 gleufje + een flinke bult die iets heeft gebloed....
Ze is nu erg tammetjes en de HA heeft wekadvies meegegeven. Ik denk niet dat het nodig is, ze wordt zo nog vaak genoeg wakker.... :cry:
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mara
J&J HAWAII

Re: Danique lelijk gevallen

Bericht door Mara »

He bah...zoiets komt altijd ongelegen. Hopelijk valt het verder mee vannacht...
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
mamsie

Bericht door mamsie »

O wat een pechvogel!
Hopelijk voelt ze zich verder gewoon goed en ziet haar snoetje er snel weer mooi uit.
Sterkte met je brokkenpilootje
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Oei dat klinkt wel vervelend. Gelukkig lijkt ze er niet veel last vsn te hebben.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
drus
J&J HAWAII

Bericht door drus »

Hè wat een nare val! Sterkte voor jou en je meisje
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Marjo

Bericht door Marjo »

Wat naar. Een lelijke val heeft ze dan gemaakt zeg. Pittig ook dat ze nog zo slecht slaapt. Dat is echt sinds de operatie of niet?
Sterkte!
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Oh jee, ben je net bijgeslapen, kun je haar vannacht ook nog gaan wekken. Dat is balen. Ik hoop dat het mooi heelt.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Arme meid! Ze is echt een kleine pechvogeltje.

Off topic: Wordt het niet eens tijd voor een andere avatar :wink: (Hij is super leuk hoor, maar volgens mij was ze hier nog een klein dreumesje).
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

Ai ai arme meid.
Die trampolines ook altijd. Hoeveel kinderen daar niet vanaf vallen en dan naar de 1e hulp kunnen...
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Marjo schreef:Wat naar. Een lelijke val heeft ze dan gemaakt zeg. Pittig ook dat ze nog zo slecht slaapt. Dat is echt sinds de operatie of niet?
Sterkte!
Klopt Marjo. Sinds die tijd komt ze 's avonds moeilijk in slaap en ze wordt 's nachts vaak wakker en dan is ze helemaal in paniek. Ook heeft ze sinds de operatie enorm veel last van verlatingsangst. Ze was altijd al een pittig meisje, maar nu helemaal. Doordat zij ook slapgebrek heeft is ze echt niet gezellig momenteel. Ik sleep mijzelf echt door de dagen heen met haar.
Corina schreef:Arme meid! Ze is echt een kleine pechvogeltje.
Corina schreef:Off topic: Wordt het niet eens tijd voor een andere avatar :wink: (Hij is super leuk hoor, maar volgens mij was ze hier nog een klein dreumesje)
Klopt inderdaad. Zal binnenkort eens op zoek gaan naar een andere foto.
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

Laris76 schreef:Ai ai arme meid.
Die trampolines ook altijd. Hoeveel kinderen daar niet vanaf vallen en dan naar de 1e hulp kunnen...
Afkloppen, die van ons staat er nu 5 jaar en nog geen ongelukken. Eerste jaren zat er een net om, sinds 2 jaar niet meer. (we hebben toen een neiuwe gekocht met net, maar die schijnt minder fijn te zijn :roll: dus zitten ze steeds op de iets grotere oude zonder net...)

Wel valpartijen uit een boom, van een waveboard, met skeelers, trap, houtkachel, fiets, step,
en zo nog meer.
Ook wel eens een gewone struikelpartij waarna er gehecht moest worden.

Ongelukjes zitten nu eenmaal in klein hoekje.
Maakt het niet minder vervelend natuurlijk!
:crazy:
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Arme Danique en arme jij. Denk je dat ze eindelijk even leuk speelt, maakt ze zo'n lelijke val.. :? Het zou hier ook kunnen gebeuren, wij hebben wel een net om de trampoline maar Benthe loopt gerust een rondje over de rand..
Is het vannacht allemaal goed gegaan met wekken?
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Eve71ne schreef:Arme Danique en arme jij. Denk je dat ze eindelijk even leuk speelt, maakt ze zo'n lelijke val.. :? Het zou hier ook kunnen gebeuren, wij hebben wel een net om de trampoline maar Benthe loopt gerust een rondje over de rand..
Is het vannacht allemaal goed gegaan met wekken?
Ja, ging prima. Ze was zelf wakker toen wij naar bed gingen, kwam goed uit. Ze reageerde verder prima, net als anders. Vannacht werd ze (uiteraard) ook weer wakker maar er leek niets aan de hand te zijn. Ik heb haar ook niet nog vaker wakker gemaakt. Ik voel mijzelf behoorlijk belabberd en kan mijn rust wel gebruiken. Helaas stond Danique om half 7 al weer naast mijn bed...
Plaats reactie