Uit bed gekukeld !
Uit bed gekukeld !
Gisterenavond wilde S. niet slapen, en veel aan t jengelen.
Mijn man en ik waren aan het bedenken wie er naar boven zo gaan om 'm zo ver te krijgen.
Mijn man was net boven en toen er een helse dreun te horen was, en ik hoorde mijn man hard vloeken.
Ons zoontje had zich tegen het bedhek opgehesen, over de rand gekanteld, en was toen mijn z'n hoofd naar beneden, met een harde dreun op de grond terecht gekomen.
Mijn man was zich rond geschrokken. Hij zag t gebeuren en kon t niet voorkomen.
Ik rende meteen naar boven.
S. was hard aan het huilen, en ik zag bloed all-over-the-place.
Ik stond al klaar om uit paniek 112 te bellen, maar mijn man wist me te kalmeren.
s. had een bult op zijn hoofd, schram bij zijn kin, en wat bloed uit zijn neus.
Verder helemaal helder, geen tekenen van een hersenschudding.
De hele nacht hebben we m goed in de gaten gehouden.
S. is het allang weer vergeten, maar bij mij zit de schrik er nog in.
Vandaar dat ik t even met jullie deel.
Mijn man en ik waren aan het bedenken wie er naar boven zo gaan om 'm zo ver te krijgen.
Mijn man was net boven en toen er een helse dreun te horen was, en ik hoorde mijn man hard vloeken.
Ons zoontje had zich tegen het bedhek opgehesen, over de rand gekanteld, en was toen mijn z'n hoofd naar beneden, met een harde dreun op de grond terecht gekomen.
Mijn man was zich rond geschrokken. Hij zag t gebeuren en kon t niet voorkomen.
Ik rende meteen naar boven.
S. was hard aan het huilen, en ik zag bloed all-over-the-place.
Ik stond al klaar om uit paniek 112 te bellen, maar mijn man wist me te kalmeren.
s. had een bult op zijn hoofd, schram bij zijn kin, en wat bloed uit zijn neus.
Verder helemaal helder, geen tekenen van een hersenschudding.
De hele nacht hebben we m goed in de gaten gehouden.
S. is het allang weer vergeten, maar bij mij zit de schrik er nog in.
Vandaar dat ik t even met jullie deel.
Re: Uit bed gekukeld !
ojee dat is schrikken ja. Tijd voor een groot bed? Dan kan hij er gewoon uit zonder klimwerk...
Dat is inderdaad erg naar.
Je!mer ging rond die leeftijd inderdaad naar een groot bed. Al valt ie daar ook af en toe nog uit, maar dat is in elk geval een iets minder hoge val, en niet head first.
Je!mer ging rond die leeftijd inderdaad naar een groot bed. Al valt ie daar ook af en toe nog uit, maar dat is in elk geval een iets minder hoge val, en niet head first.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Ai ik snap dat je ervan schrikt. Gelukkig heeft hij er geen last van.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Dat is schrikken! Gelukkig viel het mee! Isla is laatst ook uit haar bedje geklommen, maar die kwam wat zachter terecht, we hoorden ineens voetstapjes boven en toen we gingen kijken stond ze met een heel beduusd gezichtje bovenaan de trap. Nu heeft ze een groot bed (en daar blijft ze wel in, gek kind
)
Ik zou gewoon de stap wagen naar een groot bed, vindt hij vast hardstikke stoer!

Ik zou gewoon de stap wagen naar een groot bed, vindt hij vast hardstikke stoer!
Ja dat is idd wel erg schikken.. Hier kan de dame van mij alleen uit bed als ze geen slaapzakje aanheeft die nog extra achterste voren aanzit en bovendien met een veiligheidspelt (speciale voor baby's)
. Maar idd beter overgaan op een ander bedje.. met een een valhekje ervoor is een beter idee. Hopelijk heeft hij er niet veel last meer van.

AU boem! Hoe gaat het nu met je gehavende kleine?
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Eeeeh, uit bed vallen op hoofd en dan een bloedneus (dus zonder vallen op neus) is wel iets om direct over te bellen omdat dit ook kan wijzen op een schedelbasisfractuur. Is nu wat te laat maar iedereen reageert zo kalm hier, ik wil dat toch wel even gezegd hebben.
Ik zou zelf met de huisarts alsnog even overleggen of neurologisch onderzoek nodig is. Of was hij ook op zijn neus gevallen? Dan is de bloedneus logisch en is deze boodschap meer om in het achterhoofd te houden.
Ik zou zelf met de huisarts alsnog even overleggen of neurologisch onderzoek nodig is. Of was hij ook op zijn neus gevallen? Dan is de bloedneus logisch en is deze boodschap meer om in het achterhoofd te houden.
Ik ben ook altijd meteen van de paniekvoetbal.
Maar gelukkig had hij geen enkel symptoom van een schedelbasisfractuur.
Gelukkig genoeg artsen in nabije familie.
Behalve een paar blauwe plekken gaat het goed met S.
Dus vooral met de schrik vrij gekomen.
Groot bed lijkt me een goed idee, maar met de komst van de bebe kampen we met ruimte te kort.
Maar gelukkig had hij geen enkel symptoom van een schedelbasisfractuur.
Gelukkig genoeg artsen in nabije familie.
Behalve een paar blauwe plekken gaat het goed met S.
Dus vooral met de schrik vrij gekomen.
Groot bed lijkt me een goed idee, maar met de komst van de bebe kampen we met ruimte te kort.