Gebruikt iemand hier het 'Bednest' als cosleeper?
Gebruikt iemand hier het 'Bednest' als cosleeper?
Ik heb voor mijn unborn baby mijn zinnen gezet op het Bednest (google..). Vind 'm erg mooi en de beschrijving klinkt handig. Ik vraag me alleen af of ik hem aan ons bed kan monteren. Wij hebben een bed zonder opstaande rand. Een frame met een dik matras erop zeg maar. Kan je daar uberhaupt een cosleeper aan vastmaken?
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Re: Gebruikt iemand hier het 'Bednest' als cosleeper?
holy canoli wat is dat ding duur zeg. het ziet er wel heel mooi uit.
ik vraag me ook af of je aan een bed als dat van jullie (een boxspring?) een cosleeper kunt vastmaken.
ik vraag me ook af of je aan een bed als dat van jullie (een boxspring?) een cosleeper kunt vastmaken.
Leuk! Wij hebben ook een co-sleeper, maar dan de baby-bay. Niet dat Abel daarin ligt trouwens (die ligt tussenin) maar het is een handige opbergplek voor mn telefoon, spuugdoekjes, enz
Misschien kan je een verkooppunt mailen met je vraag?
Nature Babies verkoopt ook een mooie cosleeper.

Misschien kan je een verkooppunt mailen met je vraag?
Nature Babies verkoopt ook een mooie cosleeper.
geen antwoord op je vraag, mark heeft in een babybay cosleeper geslapen. (van 300,- goedkoper
)
maar als je het geld ervoor over hebt voor die paar maanden, en je vind hem mooi zou ik de leverancier bellen met deze vragen.

maar als je het geld ervoor over hebt voor die paar maanden, en je vind hem mooi zou ik de leverancier bellen met deze vragen.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ja hij is duur. Ik heb nog even de illusie dat het me gaat lukken om de komende maanden veel geld uit te sparen voor mooie luxe babyspulletjes. Ik heb ook nog niet praktisch berekend wat we nog nodig hebben en hoeveel centjes daarvoor nodig zijn. Nu is fantaseren en rondsurfen op internet nog even leuk.
Heb ook eens naar de Babybay cosleepers gekeken. Ook mooi, maar je kan er geen reiswieg van toveren. Wel zie ik dat deze in ieder geval aan ons bed zou passen en zo'n 100 euro goedkoper is all inclusive. Ik hou 'm in gedachten.
Heb ook eens naar de Babybay cosleepers gekeken. Ook mooi, maar je kan er geen reiswieg van toveren. Wel zie ik dat deze in ieder geval aan ons bed zou passen en zo'n 100 euro goedkoper is all inclusive. Ik hou 'm in gedachten.
geen idee wel een schitterend bedje!!!
op marktplaats staat een advertentie dat je hem kunt huren voor 180 euro voor een half jaar (er zit dan nieuw matrasje en zijkanten op volgens de advertentie)
op marktplaats staat een advertentie dat je hem kunt huren voor 180 euro voor een half jaar (er zit dan nieuw matrasje en zijkanten op volgens de advertentie)
Trotse mama van J en T
Hoelang wil je em gaan gebruiken?
Wij hebben IKEA-bedje omgebouwd tot co-sleeper, veel goedkoper.

Dat dekentje heeft er maar heel even gelegen, was niet handig. Zo lag ze te laag, toen een matrozenbedje van gemaakt. maar al dat instoppen na het voeden vond ik niet handig, ze slaapt nu in een slaapzakje.
Wij hebben IKEA-bedje omgebouwd tot co-sleeper, veel goedkoper.

Dat dekentje heeft er maar heel even gelegen, was niet handig. Zo lag ze te laag, toen een matrozenbedje van gemaakt. maar al dat instoppen na het voeden vond ik niet handig, ze slaapt nu in een slaapzakje.
Ik heb een gewoon wiegje naast mijn bed staan, maarin de praktijk ligt Abel gewoon bij ons in bed. Ik zou er dus geen geld aan uitgeven, het komt er toch nooit van hem 's nachts terufg te leggen.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
wij hebben precies dezelfde oplossing als Jettepet. Idd ook als matrozenbedje opgemaakt. We hebben een boxpring, en hebben de poten van het bedje met touw vastgeknoopt aan het onderstel van mijn bed. Het touw er dus helemaal omheen gehaald. Niet de meeste sjieke oplossing, maar t werkt wel.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
-
- J&J SANTORINI
ook wij hebben een Ikea bedje omgebouwd tot co-sleeper (via Markplaats ook nog eens, dus op die manier is het helemaal een goedkope oplossing
). Het bedje staat klem tussen ons bed en de muur. En ik ben er nog steeds erg blij mee!

Wij hebben (gelukkig
) hulp gehad van vrienden om het bedje om te bouwen. Er moesten gaatjes geboord worden om de bedbodem op de juiste hoogte te krijgen.
Verder staat de cosleeper vast aan ons bed dmv van spanbanden.
Anne slaapt ondertussen bijna altijd in de co-sleeper, tenzij ik in de vroege ochtend voedend in slaap val. Niet helemaal handig, want ik voed beetje onderuitgezakt zittend en wordt dan met spierpijn wakker.

Verder staat de cosleeper vast aan ons bed dmv van spanbanden.
Anne slaapt ondertussen bijna altijd in de co-sleeper, tenzij ik in de vroege ochtend voedend in slaap val. Niet helemaal handig, want ik voed beetje onderuitgezakt zittend en wordt dan met spierpijn wakker.
Ikea bedje ombouwen heb ik ook aan gedacht. Ik lees het overal als tip als ik google op cosleeper. Maar die ledikantjes zijn meteen zo groot. Heb het idee dat heel de slaapkamer dan vol staat met bed. (Wie kopt 'm in?)
Ik vond het wel meevallen, maar goed, wij hebben ook een grote slaapkamer. Wat wel weer handig is van een ledikant is dat je in het begin je wekker, boek etc daar ook in kan leggen, toch genoeg ruimteSuzanneV schreef:Ikea bedje ombouwen heb ik ook aan gedacht. Ik lees het overal als tip als ik google op cosleeper. Maar die ledikantjes zijn meteen zo groot. Heb het idee dat heel de slaapkamer dan vol staat met bed. (Wie kopt 'm in?)

Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Wij hadden deze, een ledikant op wiegformaat:

Volgens mij makkelijk op MP te krijgen en om te bouwen.

Volgens mij makkelijk op MP te krijgen en om te bouwen.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009
Zorgen moet je doen, niet maken
Zorgen moet je doen, niet maken