Jochem die vindt t geweldig om te bellen . Hij speelt dan ook regelmatig met zijn telefoonhoorn. Ook pakt ie graag onze huistelefoon ivm knopjes!!!! Ik heb nu maar een telefoon met knopjes en geluid voor hem gekocht. In de winkel deed ie al uh uh uh, zo van die wil ik hebben en vast houden. Nou dat was dus brullen bij de kassa.... Onderweg heeft ie m niet losgelaten. Eenmaal thuis mocht ik m niet eens uitpakken Nu slaapt Jochem dus ik heb m uit kunnen pakken en ik ben benieuwd wat hij er straks van vind en of ie m net als de hoorn ook aan z'n oor legt het is nu al een geslaagd kado.
O wat leuk!!
Herkenbaar trouwens onze nog niet zo oude telefoon heeft ook rassen van het pakken en spelen ermee en als ik bel hor en zie je haar ook bellen, misschien gaat J ochu m dat ook wel doen.
Leker ventje trouwens!
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Annet schreef:O wat leuk!!
Herkenbaar trouwens onze nog niet zo oude telefoon heeft ook rassen van het pakken en spelen ermee en als ik bel hor en zie je haar ook bellen, misschien gaat J ochu m dat ook wel doen.
Leker ventje trouwens!
Dat meebellen doet ie al. Als ie z'n telefoon ziet dan doet ie m al heel snel tegen z'n oor en zegt ja, ja, ja... Doe ik namelijk ook en als ik aan de telefoon zit dan wil hij ook dichtbij genoeg om bij de knopjes te kunnen t is wel schattig
hier misschien ook de oplossing?? haha
ik geef hem vaak het dingetje van internetbankieren die houdt hij dan aan zijn oor! maar ja die maakt geen geluid en is dus snel saai! en dan gaat ie weer op zoek naar de echte telefoon!
hier misschien ook de oplossing?? haha
ik geef hem vaak het dingetje van internetbankieren die houdt hij dan aan zijn oor! maar ja die maakt geen geluid en is dus snel saai! en dan gaat ie weer op zoek naar de echte telefoon!
Heb je geen oude telefoon liggen?? Werkte vanmiddag bij Petra ook prima