Danique is op ' schoolreisje'

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miranda
J&J HAWAII

Danique is op ' schoolreisje'

Bericht door Miranda »

Tja, dan ben je nog maar net 2,5 en dan mag je al met alle peuters van het kdv mee op 'schoolreisje'!
Toch wel gek hoor, ik breng haar vaker weg naar het kdv maar dan blijft ze daar natuurlijk. Nu ging ik haar uitzwaaien.... Wat voelt dit ontzettend raar, eigenlijk wel gek.
Ik heb lang zitten twijfelen of ik wel mee moest laten gaan. Danique valt en struikelt de laatste week weer erg veel en omdat ze naar een soort Ballorig gaan (maar dan kleiner) is het risico op vallen nog groter natuurlijk. Ze zijn hier gelukkig in de buurt. Ik heb met de leidsters afgesproken dat als er iets gebeurt dat ze mij bellen. Normaal gesproken gaan ze, indien nodig, zelf met een kind naar een arts als ze een uitje hebben, maar dat wil ik met Danique liever niet. Dat begrepen ze gelukkig ook wel. Haar eigen vaste leidster is nu met zwangerschapsverlof en Danique heeft nu elke keer een andere waar ze veel moeite mee heeft. Dat maakt het voor mij ook niet makkelijker om haar ergens te laten waarvan ik weet dat de kans op ongelukjes groter is. Danique is al zo'n wildebras.....

Maar dat stralende koppie in die auto vanmorgen... ik wist gelijk weer waarom ik haar toch mee liet gaan!

Tussen 12:30 en 13:00 zijn ze weer terug bij het kdv. Ik ben benieuwd hoe ze het dan heeft gehad!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mare
J&J HAWAII

Re: Danique is op ' schoolreisje'

Bericht door Mare »

:shock: met hoeveel kinderen gaan ze dan? Ik denk dat ik David niet mee zou laten gaan. Dat is vragen om problemen. Als wij naar een speeltuin gaan (overdekt of niet) moet er altijd één van ons op David letten. Anders is hij weg of doet iets baldadigs.
Ik ben benieuwd hoe zij het heeft gehad.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Ik heb het aantal kinderen niet geteld, maar er waren ook heel wat moeders mee. Ik gok dat elke volwassene 2 of 3 peuters onder haar hoede heeft. Ik weet dat er 1 leidster mee ging die apart met de auto reed, zonder kids voor als er iets met iemand aan de hand is.
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

en hoe heeft ze het gehad???
Trotse mama van J en T
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Nanda schreef:en hoe heeft ze het gehad???
Ze heeft het erg leuk gehad! Er zat echt een stralend koppie achter in de auto te zingen toen de deur openging. Prachtig! Eenmaal bij mij in de auto stortte ze helemaal in. Ze heeft lekker geslapen en daarna kreeg ik te horen wat ze allemaal gedaan had (en vooral wat ze gegeten had :D )
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

wat leuk dat ze dat doen bij jullie kdv en wat fijn dat ze een leuke dag heeft gehad!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

kaatje71 schreef:wat leuk dat ze dat doen bij jullie kdv en wat fijn dat ze een leuke dag heeft gehad!
Het verbaasde mij ook wel een beetje dat ze dat al doen met zulke jonge kinderen. Maar als ik zie hoe gestructureerd het ging vanmorgen en vanmiddag en hoe leuk ze het hebben gehad kan ik alleen maar zeggen dat het een groot succes was (en dat hoorde ik van meerdere moeders).
Het was ook zo dat alle peuters mee mochten, ook diegene die normaal gesproken vanmorgen niet zouden komen (zoals Danique).
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Leuk zeg! Hopelijk hebben de leidsters ook foto's gemaakt!
Hier gaan ze wel eens met de bolderkar (waar 6 kinderen in stoeltjes in kunnen zitten en nog een babystoeltje erbij) naar kinderparadijs malkenschoten. Gaat echt supergoed!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Dorien schreef:Leuk zeg! Hopelijk hebben de leidsters ook foto's gemaakt!
Hier gaan ze wel eens met de bolderkar (waar 6 kinderen in stoeltjes in kunnen zitten en nog een babystoeltje erbij) naar kinderparadijs malkenschoten. Gaat echt supergoed!
Foto's zijn zeker gemaakt. Ik hoorde een van de leidsters al zeggen dat ze rond de 100 foto's hebben gemaakt.
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Wat leuk dat het zo geslaagd is geweest.

Hier op de psz hebben ze ook een 'schoolreisje'. Ze gaan dan meestal na een speeltuin in de beurt van de psz :D .
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Leuk dat het zo geslaagd was!
Naar de speeltuin of kinderboerderij gaan ze hier ook wel eens, maar dat vind ik wel anders.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
debby
J&J SANTORINI

Bericht door debby »

Wat leuk! En wat fijn dat ze het zo naar d'r zin heeft gehad.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Hanne

Bericht door Hanne »

wat leuk dat het allemaal zo goed is gegaan en dat Danique zo genoten heeft. dat is weer een zorg minder
Plaats reactie