Maar dame klimt uit bed, dat kan ze prima zonder slaapzak.. Dus eerst de slaapzak achterste voren aangedaan... dat hielp voor enkele maanden, daarna kon ze die ook uittrekken. Daarom er een veiligheid speld het vast gemaakt. Ook dit had maar resultaat voor een maand. Gisteren ging ze met slaapzak en al uit bed. Ook dat kan ze veilig zelf doen maar het is niet de bedoeling natuurlijk. Dus hup zoon bovenin de stapelbed. En dame met een valbescherming onderin. Ook een veilige optie, maar in bed blijven liggen HO MAAR!
Nadat ik haar wel 20x in 10 min weer terug had gelegd, was ik het even zat. Heeft ook zeker met de zwangerschap te maken (bekken enz) En dacht als ik nou de lattenbodem uit ledikantje haal en het matras eronder. Dan heeft ze nog enkele extra cm die ze moet overbruggen.. Dat werkte! Ze bleef in bedje... ik opgelucht. Helaas was het van korte duur vanmiddag viel ze uit bed met slaapzak

Alleen ben ik nog niet van het probleem af dat ze steeds uit bed komt.. Nu in de avond al 30x terug in bed gelegd. Kamer is een puinhoop met het weinige speelgoed dat er ligt. Klerenkasten zitten op slot