Oohhh, die kies!!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Oohhh, die kies!!

Bericht door Pauwtje »

Evy heeft al maanden een kies die eruit ziet alsof hij op het punt van doorbreken staat, maar maar niet doorzet!! Gek worden we ervan. Ik overdrijf niet als ik zeg dat we al ruim 3 maanden denken dat hij bijna komt. Bij vlagen heeft ze er ook behoorlijk last van :evil: . Prompt komt de kies aan de andere kant 2 weken geleden wel in 1 keer door. Maar oh oh oh, dat kreng linksonder!!!! Hoe lang kan het duren???
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Ves

Re: Oohhh, die kies!!

Bericht door Ves »

Volgens mij kan het best een paar maanden duren. Bij V incent was dat ook zo. Dan denk je steeds: die ene kies zal binnenkort wel doorkomen, maar dat duurt en duurt maar en in de tussentijd komen er andere kiezen door. Toen hij anderhalf was zijn we een keer door de huisarts naar de kno arts doorverwezen omdat er een raar gelig bultje op de plek van de doorkomende kies zat. Twee dagen later hadden we een afspraak, was het bultje ineens weg en was er een wit puntje kies te zien... De kno arts zei dat hij aan zijn tandvlees kon zien dat hij er flink last van had, op veel plekken dik en wat roder. Wat een drama kan dat zijn he, die doorkomende kiezen... we zaten er toen middenin.
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

oh weet je dat ik er niet eens oplet als er een kies doorkomt :oops: maar Meike is sowieso een slechte slaper, dus als de ene nacht wat slechter gaat dan de andere, schrijf ik dat niet eens toe aan het doorkomen van een kies, terwijl dat natuurlijk best kan meespelen. Geen idee dus....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

K arin, ik kan je verzekeren dat je het in E vy's situatie echt niet zou kunnen missen. Bij de jongens was ik er ook nooit zo mee bezig. Dan was er ineens een kies. Maar deze...
'Gelukkig' om te lezen dat het wel vaker voorkomt dat het zo lang duurt.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Het kiezenleed was hier ook echt niet leuk. Elke keer dacht ik dat ze nu wel door moesten komen, maar helaas heeft het echt maanden geduurd. En hij heeft er ook echt veel last van gehad.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Toen J0ela 6,5 maanden was, zei de kinderarts dat haar tandjes echt elke dag konden doorbreken, vandaag of morgen, en anders in elk geval met een week. Maar het heeft toen nog 3 maanden geduurd voordat de eerste kwam en ze had er veel last van in die periode.
Lastig he.... want je kan er gewoon niks mee.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
wennetje

Bericht door wennetje »

Aaargh, die kiezen, Erg he? Maanden van oorpijnaanvallen in de nacht (de combinatie met glue ears is hels voor zo'n kind) en hele vieze bijtende poepluiers. Aangezien het wasbare luiers zijn en ik dus iedere avond die krengen eerst moest staan uitspoelen op de hand (anders wasmachine helemaal vol met poepvezeltjes) was ik in staat die laatste kiezen er persoonlijk uit te trekken. En opeens zijn ze daar en ben je in een week de ellende vergeten omdat je zo'n zonnetje in huis hebt. Wachten dus :(
Plaats reactie