Ik was G. vergeten...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mama van b en c

Ik was G. vergeten...

Bericht door mama van b en c »

... dacht ik!

Poeh, ik ben me echt rot geschrokken. Ik had G. even achter de auto gezet in de maxicosi om eerst de andere 2 in de auto te zetten. Met mijn gedachten schijnbaar ergens anders heb ik G. er natuurlijk ook gewoon ingezet. Toen ik de auto draaide ging de parkeersensor piepen zonder dat er echt iets was. Toen ik de straat uitreed, dacht ik ineens aan G en hoe hij daar nog in het parkeervak stond of aan hoe ik hem misschien wel plat had gereden!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Man oh man, ik heb nog nooit zo'n adrenaline stoot gehad en had de auto al bijna gekeerd, toen ik me realiseerde dat ik eerst even moest kijken of hij misschien toch gewoon op zijn plekje stond achter mijn stoel en gelukkig daar stond hij. Poeh! Ik heb nog 3 keer moeten kijken of hij er wel echt stond!
Mare
J&J HAWAII

Re: Ik was G. vergeten...

Bericht door Mare »

Sorry maar ik moet er wel een beetje om lachen. Wat kun je soms onredelijk denken als het om je kinderen gaat hè. Nou gelukkig was g. gewoon in de auto.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Wat een schrik zeg! Ik kan mij voorstellen dat je er flink van geschrokken bent.
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Vreemd hé hoe je hersenen soms werken? Ik had het van de week ook. Meike naar school gebracht, en toen ik de klas uit wilde lopen zag ik `ineens` Benthe staan. Was ik vergeten dat ik haar meegenomen had :oops: . `t Is dat ik haar zag, anders was ik gewoon zonder haar weggelopen.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

oh wat een maffe ervaring, wat een schrik.
Maar beter zo dan andersom, dat je hem wel vergeten zou zijn en er niet aan had gedacht....
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
niekje
J&J SANTORINI

Bericht door niekje »

ooo wat zal je hart te keer zijn gegaan zeg pfffff....

Mijn ouders zijn mij ooit echt een keertje vergeten op en parkeerplaats in Duitsland onderweg naar vakantie, ik lag nog in de kinderwagenbak op een picknicktafel......gelukkig kwamen ze er op tijd achter voordat ze de snelweg weer op gingen......moesten duidelijk nog aan het ouderschap wennen toen ik 3-4 maanden oud was hihi

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

Oei wat een schrik. Die parkeersensor maakt het dan helemaal erger zeg. Brrrr.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Nicole
J&J SANTORINI

Bericht door Nicole »

Oe, dat is schrikken zeg!
Eve71ne schreef:Vreemd hé hoe je hersenen soms werken? Ik had het van de week ook. Meike naar school gebracht, en toen ik de klas uit wilde lopen zag ik `ineens` Benthe staan. Was ik vergeten dat ik haar meegenomen had :oops: . `t Is dat ik haar zag, anders was ik gewoon zonder haar weggelopen.

Whoehahahaha.....gebeurt mij nooit! :oops: :oops: :mrgreen:
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

pff liever zo als andersom!

ik moest ook echt wennen hoor aan 3 kinderen. 2 allebei in de andere klas brengen en gewoon ergens de wandelwagen laten staan bijvoorbeeld :oops: gelukkig is het een kleine dorpsschool waarbij iedereen wist dat hij bij mij hoorde :lol:

maar ook een maand of 3 terug toen ik femke ging ophalen bij een vriendje.. is 2 minuten fietsen, dus ik dacht met 5 minuten weer thuis te zijn.
daar was ik zo gezellig aan het kletsen dat ik helemaal niet meer aan thuis dacht. pas op de terugweg (ongeveer 10-15 minuten later) bedacht ik me dat mark nog gewoon thuis was.
natuurlijk lag hij gewoon te slapen en heeft hij niks gemerkt, maar toch, ik was hem echt vergeten op dat moment.
schaamde me dood! niet dat iemand het gemerkt hebt, maar toch. erg toch??
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
mama van b en c

dat heb ik ook wel eens, dan sta ik op school en dan denk ik ineens:"shit waar is C.????" Om me gelijk te realiseren dat ik hem net bij mijn moeder op bed heb gelegd :roll:
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

De eerste maanden met Evy erbij was ik echt letterlijk koppen aan het tellen voordat ik wegreed met de auto.
En die ervaring die sommigen hier over school schrijven, heb ik ook onlangs gehad op school. Ik was Evy gewoon compleet vergeten :oops: Ik was lekker een boekje aan het lezen met de jongens, en ineens bedacht ik me dat ik geen idee had waar Evy was. Ik schrok me rot, tegenover Yanicks klas is een grote betonnen trap... Gelukkig stond Evy in de gang, breeduit lachend en kijkend naar alle drukte om haar heen. Maar tjee hee, wat voelde ik me stom.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Whahaha nou gelukkig zat hij in de auto. Ik had hier laatst nog een draadje geopend over dat ik Liam op het schoolplein had laten staan en zelf ben weggefietst met de meiden. :oops:
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
mama van b en c

oja dat kan ik me nog herinneren!

Volgens mij schreef ik toen nog dat het mij ook best kon overkomen!
Plaats reactie