Dus ik heb geen hoop dat hij het gaat doen voordat ik aan het werk ga. G is vandaag precies 5 maanden en 14 augustus ga ik weer werken. Dan is hij dus 6,5 maand. Nu vind ik het op zich niet erg dat hij dan niet drinkt, ik ben er van overtuigd dat hij het wel ergens inhaalt. Maar het is voor de oppas (oma en de gastouder) en voor papa natuurlijk wel vervelend. En als hij ook nog eens gaat huilen van de honger vind ik het ook erg. Ik weet niet of hij dat gaat doen, ik ben nu meestal een uur nadat hij honger heeft gekregen wel weer thuis en dan is hijwel wat mopperig of soms slaapt hij gewoon weer, maar 10 uur achter elkaar ben ik niet weggeweest zonder hem.
Ik ben ook niet in de gelegheid om hem te gaan voeden en de oppas kan ook niet naar mij komen. Nu heb ik het plan opgevat om wat eerder met bijvoeden te beginnen, over 2 weken ofzo en misschien van de bv wat pap te maken zodat dat wat makkelijker te geven is en hij wellicht ook wat verzadigder is. Wat denken jullie? Goed idee of volkomen kansloos? Of hebben jullie nog andere tips? Hoe deden jullie dat met jullie flesweigeraars?