blij dat ze nog bij mij drinkt

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
marjolein62b
J&J MAURITIUS

blij dat ze nog bij mij drinkt

Bericht door marjolein62b »

Maartje is heel levendig en druk.

Ze had er helemaal zin in vanochtend want wij gingen winkelen en gingen met bus achtentachtig.

Ze is in de winkels enorm lief geweest en schattig. Ook wel kat en muis maar ging niet te ver weg.
We hebben een heleboel kunnen scoren, hello kity pet, zonnebril, roze schoenen en nuttige zaken.
Helaas was de bus net 10 minuten weg toen we daar aankwamen dus moesten we wachten.
Op de terugreis vond ze de bus als saaier, maar toen we eindelijk uit de bus mochten kreeg ze een drift bui.

Ze wou niet naar huis, nu was het echte kat en muis dus heb ik haar even laten uitrazen op het grasveldje bij de school en daarna meegesleurd naar huis. De groene bak moest nog naar binnen, brullen.

Dus haar eindelijk naar binnen gehaald, toen is ze boos naar boven gegaan. Toen ik naar 5 minuten kwam kijken of ze boven niks aan het uitspoken was. Had ze alles uitgetrokken en wou naar bed.

Ik heb haar aangekleed, boekje gelezen en toen wou ze nog heel graag even borst drinken. Zo kwam ze tot rust en nu slaapt ze even. Het is zo hollen of stilstaan met deze meid.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
channiemam
J&J HAWAII

Re: blij dat ze nog bij mij drinkt

Bericht door channiemam »

Ik herken het volledig van Vera. Leuk, gezellig en heel vermoeiend.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Mare
J&J HAWAII

Re: blij dat ze nog bij mij drinkt

Bericht door Mare »

Heerlijk hoe dan in no time de rust kan wederkeren hè. Volgens mij één van de grootste voordelen van bv.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Plaats reactie