Anne ligt vanavond voor het eerst in haar grote meisjes bed! Gister een peuterbedje voor haar gekocht en vandaag samen in elkaar gezet. Ze is vannavond zonder problemen gaan slapen, niet 1keer eruit geweest. Ik denk dat het gewo on tijd ervoor was want de laatste tijd was het steeds huilen als ze naar bed toe ging. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.... Ik had me op het ergst voorbereid, het eerste stuk is meegevallen.
Ik ben trots op mijn kleine grote meid.
Peuterbedje
Re: Peuterbedje
Weer een nieuwe fase!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Kleine meisjes worden groot!
Kleine jongetjes daarentegen blijven baby, en ik steek m'n kop weer terug in het zand
Hoe is de rest van de nacht gegaan?
Kleine jongetjes daarentegen blijven baby, en ik steek m'n kop weer terug in het zand
Hoe is de rest van de nacht gegaan?
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
De rest van de nacht is heel goed verlopen. Ze is 1 keer wakker geworden, ze bleef in haar bedje en riep om mama. Heb er kunnen troosten en is verder gaan slapen tot 6.30. Ook toen bleef ze in haar bedje, dat had ik echt nooit gedacht. Ik had echt verwacht dat ze onderzoek uit zou gaan! Vanmiddag heeft ze niet geslapen, alleen lopen spelen in haar bedje. Ook toen is ze niet uit haar bedje gekomen.
En ook vanavond is het super gegaan, zo gaan slapen zonder mokken.
Nooit geweten dat ik zo n goed luistend kind had......
Klinkt goed. Knap van haar hoor. Ik steek ook nog even mijn kop in het zand. Maar hier zal het niet heel lang meer duren ben ik bang Liam heeft nog maar 10 cm ofzo over als hij zijn benen strekt maar ach hij trekt toch zijn benen op als hij slaapt.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ik zag er ook wel wat tegen op.
Maar straks als onze tweede zich meld wil ik Anne op een andere kamer en in een groot bedje hebben slapen. Zodat we de babykamer kunnen gebruiken voor het als ukkie geboren word, of misschien doen we ze wel samen op kamer als ukkie ook een meidje mocht zijn. Maar Anne krijgt in iedergeval een nieuwe kamer en we wilde overal ruim te tijd voor nemen. Vandaar dat we al een ander bedje voor haar hebben.
Maar straks als onze tweede zich meld wil ik Anne op een andere kamer en in een groot bedje hebben slapen. Zodat we de babykamer kunnen gebruiken voor het als ukkie geboren word, of misschien doen we ze wel samen op kamer als ukkie ook een meidje mocht zijn. Maar Anne krijgt in iedergeval een nieuwe kamer en we wilde overal ruim te tijd voor nemen. Vandaar dat we al een ander bedje voor haar hebben.
Myrthe maakte ook plaats voor Benthe rond deze leeftijd.
Bij Benthe gingen we net verhuizen en een kamer ingericht dat ze zelf kon kiezen of ze over wilde en ineens was het zover.
Voor Jesse heb ik nog geen enkele reden om over te stappen op een groot bed, dus hij mag nog een tijdje blijven liggen in z'n ledikantje.
Fijn dat het zo goed gaat en binnenkort zal ze vast ontdekken dat ze er zelf uit kan komen
Bij Benthe gingen we net verhuizen en een kamer ingericht dat ze zelf kon kiezen of ze over wilde en ineens was het zover.
Voor Jesse heb ik nog geen enkele reden om over te stappen op een groot bed, dus hij mag nog een tijdje blijven liggen in z'n ledikantje.
Fijn dat het zo goed gaat en binnenkort zal ze vast ontdekken dat ze er zelf uit kan komen

mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
ja bijzonder he? dat ze dan netjes blijven liggen terwijl er niets meer is om ze tegen te houden.annelinda schreef:De rest van de nacht is heel goed verlopen. Ze is 1 keer wakker geworden, ze bleef in haar bedje en riep om mama. Heb er kunnen troosten en is verder gaan slapen tot 6.30. Ook toen bleef ze in haar bedje, dat had ik echt nooit gedacht. Ik had echt verwacht dat ze onderzoek uit zou gaan! Vanmiddag heeft ze niet geslapen, alleen lopen spelen in haar bedje. Ook toen is ze niet uit haar bedje gekomen.
Hier ook een kind wat netjes altijd in zijn bed blijft, terwijl het toch een ondernemend mannetje is. Een korte periode deed hij dat niet maar toen heb ik hem een paar keer voor het slapen gaan gevraagd of hij in zijn bedje wilde blijven tot mama hem kwam halen. Sindsdien is dat wat hij doet. Vanmorgen zat hij bijna een uur liedjes te zingen in bed.