toch nog heel handig hoor de borstvoeding

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Deborah
J&J SANTORINI

toch nog heel handig hoor de borstvoeding

Bericht door Deborah »

Wij moeten hier kammen, kammen en nog eens kammen. Helaas hadden we luizen, dus vandaar deze voorzorgsmaatregel. W essel heb ik inmiddels al onder handen genomen met de tondeuse. Die was na 2 minuten al aan het mopperen/huilen/zeuren/niet stil zitten terwijl zijn hoofd echt nog vol met neten zat. Inmiddels lijkt hij gelukkig schoon. R uben blijft gewoon heel geduldig zitten en laat zich helemaal uitpluizen. D äphny verdraagt normaal al niets aan dr hoofd, dus eigenlijk echt een drama. Maar ja, een meisje scheer je niet zo snel heel kort. Zeker niet als ze een mooie bos met krullen heeft. Gelukkig blijft ze heerlijk rustig liggen terwijl ik haar aan het voeden ben. Dus mijn moeder heeft me een handje geholpen. Kind was helemaal blij, want ze mocht maar blijven wisselen van borst :D . Moeders blij, want eindelijk was ze eens grondig onder handen genomen.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Truus
J&J SANTORINI

Re: toch nog heel handig hoor de borstvoeding

Bericht door Truus »

Haha!
Goed zeg. Stuur je me nog even je rekeningnummer :?: (zie inmiddels een heul oud pb'tje)
Suuz

Bericht door Suuz »

geweldig zeg! :D
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Handig! Hopelijk zijn de luizen snel weg voordat je plofborsten krijgt :P
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
wennetje

Bericht door wennetje »

Hahaha, die hoopt snel op nog meer luizen zo :wink:
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Oh ja, wat handig dan he?! Ik geef vaak de borst aan Evy, terwijl papa haar nageltjes knipt. Anders is het echt niet te doen!

Wat trouwens wel een slecht idee is: de borst geven aan je dreumes/peuter terwijl die nog op een stuk appel aan het kauwen is :lol:
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Suuz

Bericht door Suuz »

Pauwtje schreef:Oh ja, wat handig dan he?! Ik geef vaak de borst aan Evy, terwijl papa haar nageltjes knipt. Anders is het echt niet te doen!

Wat trouwens wel een slecht idee is: de borst geven aan je dreumes/peuter terwijl die nog op een stuk appel aan het kauwen is :lol:

hahahah idd, nooit doen.. Vroeg altijd "heb je je mondje leeg?" au au
wennetje

Bericht door wennetje »

Oh ja, wat handig dan he?! Ik geef vaak de borst aan Evy, terwijl papa haar nageltjes knipt. Anders is het echt niet te doen!
Zo deed ik dat ook (alleen knipte ik ze dan zelf, gaat erg makkelijk)
Plaats reactie