Glijbaan?
Glijbaan?
Heb hier een glijbaan-fanaat, hij weet ze overal te spotten, ik moet soms nog heel erg zoeken om die ene glijbaan heeeeel in de verte te vinden tussen bomen, struiken, etc.
Hij heeft een klein glijbaantje in de tuin, zit vast aan een autobus, erg leuk maar echt voor dreumesjes. Ik wil wel een hogere en betere glijbaan kopen maar er zijn er zoveel. Hebben jullie tips? Of juist afraders?
Hij heeft een klein glijbaantje in de tuin, zit vast aan een autobus, erg leuk maar echt voor dreumesjes. Ik wil wel een hogere en betere glijbaan kopen maar er zijn er zoveel. Hebben jullie tips? Of juist afraders?
Re: Glijbaan?
de grote van little tikes. die je het meeste ziet in de tuinen bij anderen. kan niet kapot en vrij makkelijk op te ruimen als je hem niet in de tuin wilt hebben. hij kan dubbel geklapt worden.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Daar zit ik net naar te kijken, die reuze glijbaan met 1.80 m lang glijvlak. Nog heel betaalbaar ook (89,99)
en weer goed door te verkopen op marktplaats in de zomer 
hier staat hij al 4 jaar in de tuin.
femke kon toen ze 1 was nog niet lopen.. maar ging wel al alleen die grote glijbaan op en af!

hier staat hij al 4 jaar in de tuin.
femke kon toen ze 1 was nog niet lopen.. maar ging wel al alleen die grote glijbaan op en af!

ik schreef ook al op FB dat ze ook goed te koop zijn op MP.
Ik heb er 1 voor 15 euro gescoord, was wel verkleurd ( maar dat zal Silke niet boeien en mij ook niet) verder helemaal goed.
Ik heb er 1 voor 15 euro gescoord, was wel verkleurd ( maar dat zal Silke niet boeien en mij ook niet) verder helemaal goed.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Ja en mijn reactie daarop is nooit doorgekomen zie ik net. Het punt is dat deze ongetwijfeld nooit in mijn peugeot 107 past....nadeel van mp is natuurlijk dat ik 'm zelf moet halen 

Wij hebben ook een little tikes, alleen een maatje kleiner. Met 3 treden, 4de begint het glijvlak.
Die past wellicht wel in de auto. Kan hij voorlopig ook nog wel mee vooruit denk ik. Hier in ieder geval wel.
Die past wellicht wel in de auto. Kan hij voorlopig ook nog wel mee vooruit denk ik. Hier in ieder geval wel.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
- marije1977
- J&J SANTORINI
Ik zou de kleinere niet meer doen hoor. Bij ons gingen ze ook al met 1 jaar er vanaf en ik ga hem volgend jaar verkopen. Ze glijden er eigenlijk nooit meer gewoon af, maar zijn er alleen maar mee aan het stunten. Van bovenaf naar beneden springen enzo. Volgens mij moet je op marktplaats gewoon geluk hebben met een glijbaan in jouw woonplaats. Met de kofferbak open kom je dan vast wel een heel eind.nance74 schreef:Wij hebben ook een little tikes, alleen een maatje kleiner. Met 3 treden, 4de begint het glijvlak.
Marije
Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
nee kleintje zou ik ook echt niet meer doen.. hij is al 3,5 (toch, zo uit mijn hoofd gegokt?)
Klopt, heb je goed gegoktnee kleintje zou ik ook echt niet meer doen.. hij is al 3,5 (toch, zo uit mijn hoofd gegokt?)

De glijbaan die hier stond (net opgeruimd) was niet zoveel kleiner dan de kleine tikes en die voldeed echt niet meer. Dus het moet wel een grote zijn.
Hier ook een van little Tikes, op MP weten te scoren. Wij hebben wel de grote variant, gekocht toen Marit bijna 2 was. Zij vond het in het begin wel wat eng, maar Danique klimt er al op vanaf dat ze kan lopen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

oh ja dat is ook zo, wij hebben een bus, daar past alles in. Maar dat is met een kleine auto wel wat lastiger....wennetje schreef:Ja en mijn reactie daarop is nooit doorgekomen zie ik net. Het punt is dat deze ongetwijfeld nooit in mijn peugeot 107 past....nadeel van mp is natuurlijk dat ik 'm zelf moet halen
Oh ja, Meike kan nog niet lopen en die klimt er al (helemaal zelf dus) op. Alleen eenmaal boven vindt ze het wel eng om naar beneden te glijden en wil ze er dan weer via de trap af. Moet haar echt in de gaten houden, stuntkip.Miranda schreef:Danique klimt er al op vanaf dat ze kan lopen.
kar!n, mamma van 3 kanjers
wennetje schreef:Klopt, heb je goed gegoktnee kleintje zou ik ook echt niet meer doen.. hij is al 3,5 (toch, zo uit mijn hoofd gegokt?)![]()
De glijbaan die hier stond (net opgeruimd) was niet zoveel kleiner dan de kleine tikes en die voldeed echt niet meer. Dus het moet wel een grote zijn.
Moet ik er ook bij zeggen dat M icah er hier ook op aan het stunten is maar goed ik heb er nog een van bijna een jaar dus dan voldoet de glijbaan nog wel even.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011