J eremy heeft alweer koorst
hij heeft van 29/6 tot 4 juli koorts gehad. met 2 dagen boven de 40,0 graden.
en nu vanmorgen weer 38,7 en net 39,2.
moet je dan nu direct de huisarts bellen of kan dit wachten tot morgen.
(aangezien je de huisarts moet bellen als koorst opnieuw opkomt na ee paar koortsvrije dagen)
of kun je het gewoon even aankijken??
hmmm weer koorst
hmmm weer koorst
Trotse mama van J en T
Re: hmmm weer koorst
idd bellen om die reden. Kan wel gewoon iets anders zijn wat hij opgelopen heeft maar toch voor de zekerheid even een checkup laten doen.
- channiemam
- J&J HAWAII
Waarom had hij in de eerste plaats koorts? Op basis van koorts zou ik niet snel een huisarts bellen. Die kleintjes hebben heel snel koorts. Op basis van vermoeidheid kunnen ze al koorts krijgen. Maar uit jou berichtje leid ik af dat je je zorgen maakt. Hoe is hij? Is hij ziekjes of juist niet? Is hij veel aan het hoesten? Zo ja is dat reden om wel naar de ha te gaan ivm een longontsteking.
Ik zou dus niet voor de koorts an sich bellen maar vanwege wederom ziek en ellendig zijn. ( ik meet dan ook nooit de koorts want dat zegt niets bij die kleintjes, ze kunnen 38 graden hebben en doodziek zijn en 40 graden en vrolijk rond lopen.)
Ik zou dus niet voor de koorts an sich bellen maar vanwege wederom ziek en ellendig zijn. ( ik meet dan ook nooit de koorts want dat zegt niets bij die kleintjes, ze kunnen 38 graden hebben en doodziek zijn en 40 graden en vrolijk rond lopen.)
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ligt aan het kind, hier een kind zoals zijn moeder: vrijwel nooit koorts, tenzij er echt iets aan de hand is. Dus dit kan niet in zijn algemeenheid worden gesteld.Waarom had hij in de eerste plaats koorts? Op basis van koorts zou ik niet snel een huisarts bellen. Die kleintjes hebben heel snel koorts. Op basis van vermoeidheid kunnen ze al koorts krijgen.
Ik ben altijd van mening dat als je zelf twijfelt (wat je meestal niet doet als je een vrolijk hupsend kind hebt) je de beslissing gewoon bij de assistente moet leggen. Als het toch binnen kantooruren is, gewoon even bellen. Overigens zou voor mij iig dit verloop een reden zijn om te bellen.
vanmorgen een hele rode wang + oor en waarschijnlijk een schimmelinfectie aan onderkant.
hij is stiller dan normaal. normaal superactief en nu wat gelaten.
verder speelt hij wel en drinkt ook wel.
hij is stiller dan normaal. normaal superactief en nu wat gelaten.
verder speelt hij wel en drinkt ook wel.
Trotse mama van J en T