Arm gebroken.. (op het kdv..) (nu met foto ;-) )
Arm gebroken.. (op het kdv..) (nu met foto ;-) )
O livia is vorige week gevallen op de opvang. Ons klauteraapje was even 30 seconden uit zicht, was op de bank naast de eettafel geklommen en er dus vanaf gevallen. De huisarts ontdekte niets raars, en telefonisch overleg de dag erna met een andere huisarts leek ook niets op te leveren. Vanmorgen toch maar weer langs (weer een vervanger) en die vermoedde een breuk. Half 9 gingen we weg naar de huisarts, toen naar de Röntgen, toen naar de spoedeisende hulp, toen naar de gipskamer (in de andere vestiging, grr), toen weer röntgen en weer gipskamer en toen konden we tegen enen met een rood gipsarm weer naar huis.. Arme meid. Vannacht al 1,5 uur lopen spoken dus ze was onwijs moe. En @ my moest ook maar meehobbelen. Dus ik ben wel trots op ons drieën (ml is op vakantie..) dat we het nog aardig vrolijk hebben gered. Nu ligt ze te slapen, zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen.
Laatst gewijzigd door @ri op wo jul 25, 2012 7:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- m-v-Lara/Ilse
- J&J SANTORINI
Re: Arm gebroken.. (op het kdv..)
Aaaah, arm meisje. Wel jammer (understatement) dat ze er zo lang over doen om dit te ontdekken...
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Wat zielig! En wat naar dat je dit allemaal alleen moet regelen net nu je man weg is, toch een gesleep en geleur in het ZH met 2 van die kindjes. Hopelijk geneest het snel!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Ach, arm meisje...
En dat zul je altijd zien, dat dit soort dingen gebeuren als je partner weg is.
Beterschap!
En dat zul je altijd zien, dat dit soort dingen gebeuren als je partner weg is.
Beterschap!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Wat sneu voor je kleine dametje. En jammer dat ik het niet wist, ik had zo Amy op kunnen halen.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
ach wat sneu!! het gaat zo snel he...
sterkte ermee, idd nu je er alleen voor staat.
sterkte ermee, idd nu je er alleen voor staat.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Oh bah, wat vervelend voor zo'n kleintje. beterschap!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
- mama talla
- J&J HAWAII
Wat sneu zeg! Hopelijk geneest het allemaal snel. met dit weer is gips ook niet echt een pretje.
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Vervelend zeg.
Hopelijk geneest het snel.
Gips is nooit leuk, en met dit weer helemaal niet.
Hopelijk geneest het snel.
Gips is nooit leuk, en met dit weer helemaal niet.
Yvonne, Mama van Laura (2005), Jasper (2006), Anne (2009) en Emily (2012)
Het is gelukkig zwemgips, omdat dat sowieso voor die kleintjes wat hanteerbaarder is dan dat logge zware witte gips. En ben wel heel blij dat het een nette breuk is en dat het niet gezet hoefde te worden of geopereerd. Ze heeft wel een flinke smak gemaakt want beide botjes waren geknapt.
Die heeft me wel verbaasd. Op een gegeven moment luisterde ze niet zo goed meer, maar goed, toen waren we letterlijk al uren bezig. Dan mag het
Ml komt overigens morgen alweer thuis, maar het was op zich best handig geweest ja als hij er was geweest..
Voel me alleen best stom, dat ik toch niet vorige week heb doorgepakt toen de arts telefonisch er zo luchtig over deed.. Had haar veel pijn gescheeld
. En dat allemaal uit angst een zeurende moeder te zijn.. 
Wat lief van je, maar dat had @my nooit gepikt. Hoe leuk ookNancy schreef:Wat sneu voor je kleine dametje. En jammer dat ik het niet wist, ik had zo Amy op kunnen halen.

Ml komt overigens morgen alweer thuis, maar het was op zich best handig geweest ja als hij er was geweest..
Voel me alleen best stom, dat ik toch niet vorige week heb doorgepakt toen de arts telefonisch er zo luchtig over deed.. Had haar veel pijn gescheeld

De foto!
- Bijlagen
-
- Ze kijkt gelukkig nog blij..
- 20120725_125037.jpg (89.5 KiB) 3624 keer bekeken
Re: Arm gebroken.. (op het kdv..) (nu met foto ;-) )
Ach, wat sneu zeg. Doet mij denken aan de enkelbreuk van Danique vorig jaar tijdens de vakantie... Wij hebben het in eerste instantie ook niet doorgehad. Wij maar denken dat het wel meeviel.....
De arts die wij als eerste hadden had ook niet door dat het gebroken was. En dat terwijl het betreffende bot echt compleet door midden was....

De arts die wij als eerste hadden had ook niet door dat het gebroken was. En dat terwijl het betreffende bot echt compleet door midden was....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Och wat sneu. Hopelijk geneest het snel en heeft ze er weinig last van.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
ah... en die foto.... zo'n kleintje hoort nog niet met gips!
Hopelijk hersteld het voorspoedig!!!
Hopelijk hersteld het voorspoedig!!!